Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:07:04 GMT

هفته فرهنگی شهر جدید سهند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۹۳۴

هفته فرهنگی شهر جدید سهند آغاز شد

به گزارش ایرنا، این رویداد فرهنگی و هنر امروز با افتتاح مجتمع فرهنگی سهند آغاز و تا ۱۷ مرداد با برگزاری چندین پروژه فرهنگی و ورزشی از جمله نمایشگاه صنایع دستی، باشگاه های سوارکاری و ورزشی تنیس، نمایشکاه عکس و آغاز عملیات احداث تالار و رستوران هشت بهشت ادامه می یابد.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه شهر جدید سهند دارای قابلیت و پتانسیل بالایی است، گفت: ویژگی های ساختاری و بافت جمعیتی این شهر که عمدتا قشر متوسط و میانه جامعه هستند سبب شده است تا زمینه برای کار اجتماعی و فرهنگی در یک جامعه  همگون فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد رحمتی، افزود: امید است با تمهیدات در نظر گرفته شده و آماده سازی زیرساخت های لازم زمینه و بستر برای جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر و توسعه آن بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هفته فرهنگی شهر جدید سهند زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی، همدلی عمومی و بستری برای تبادلات فرهنگی و اندیشه است، گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در این شهر فرصتی برای معرفی و تقویت پتانسیل ها و ظرفیت های شهر جدید سهند است.

امام جمعه شهر جدید سهند نیز در این مراسم با تاکید بر وجود رویکرد فرهنگی در کنار توسعه عمرانی این شهر گفت: برنامه ریزی و برگزاری هفته فرهنگی مصداق بارز کاری جهادی و نتیجه همراهی و هماهنگی تمامی نهادهای اداری و مدیریتی شهر به خصوص مدیریت شرکت عمران شهر جدید سهند است.

حجت الاسلام محمد منیب راد، با ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت شرکت عمران شهر جدید سهند افزود: مدیر این شرکت در مدت ۱۶ ماه تصدی این مسئولیت در مقایسه با رویه مدیران سابق توانسته است در سایه تلاش های شبانه روزی به اندازه ۱۶ سال کار عمرانی و فرهنگی در این شهر انجام دهد.

وی، نبود بیمارستان را بزرگترین مشکل مردم شهر جدید سهند اعلام کرد و اظهار داشت: رایزنی ها با نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استانی در این ارتباط انجام شده و امید است با پیگیری های مستمر این مشکل حل شود.

8023/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان