Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست کمیته اجرایی لغو توافقنامه‌های منعقد شده با رژیم صهیونیستی به ریاست رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

 اولین نشست کمیته اجرایی لغو توافقنامه‌های منعقد شده با رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه به ریاست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

این نشست در مقر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله و با هدف ایجاد ساز و کار مطلوب برای اجرای تصمیم محمود عباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، خبرگزاری فلسطین (وفا) اعلام کرد که نشست‌های این کمیته برای ارائه پیشنهادات به رهبری فلسطین ادامه خواهد داشت.

این کمیته اخیرا برای اجرای تصمیم محمود عباس مبنی بر لغو تمامی توافقنامه‌های منعقد شده با رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط ارتش این رژیم، تشکیل شد.

از سوی دیگر تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای نسبت به اخبار منتشر شده در روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست درباره وجود تنش در روابط فلسطین و عربستان ابراز تأسف کرد.

در این بیانیه آمده است: این شایعات مغرضانه بوده و جزئی از تلاش‌ها برای مشوش نشان دادن روابط تاریخی و عمیق فلسطین و عربستان و به ویژه روابط فوق‌العاده محمود عباس و ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور است.

تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه مواضع حمایتی مداوم عربستان از ملت فلسطین به ویژه موضع همیشگی آن مبنی بر تشکیل کشور مستقل فلسطین و حمایت مالی مداوم عربستان را ستود.

در این بیانیه همچنین از ملک سلمان و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به دلیل مواضع حمایتی ثابت آنها نسبت به ملت فلسطین قدردانی شده است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم  و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهادهای امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیروهای مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟