Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@03:18:41 GMT

ساخت و بهسازی 25 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنین

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۳۵۹

ساخت و بهسازی 25 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنین

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، روح‌الله ربانی مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین، با اشاره به بارندگی‌های ابتدای سال اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها متاسفانه تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در شهرستان فامنین دچار آسیب جدی شدند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 17 هزار واحد مسکونی در سطح استان دچار آسب جدی شده‌اند و نیاز به مرمت و بازسازی و در برخی موارد نیاز به ساخت مجدد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی گفت: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان بسیج سازندگی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی متعهد با ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان زیر پوشش این دو نهاد شده است.

وی با اشاره به ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح استان همدان افزود: از این تعداد 25 واحد به بسیج سازندگی شهرستان فامنین واگذار شده است و بعد از بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه، کار ساخت و بهسازی 6 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح شهرستان فامنین آغاز شده است.

ربانی افزود: هم اکنون سه گروه جهادی مشغول کار ساخت و بهسازی این 6 واحد مسکونی در روستاهای نگار خاتون، دهلق، زرقان، طاوه، قراجوق، خوش‌آباد را انجام می‌دهند

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی گفت: مردم نوع دوست ما می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #11*880* و مراجعه به سایت عمران اجتماعی به آدرس www.omranejtemaei.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود برای ساخت و بهسازی منازل سیل‌زدگان اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مناطق محروم سیل زدگان روستا فامنین اردو جهادی جهاد همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل