Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:36:03 GMT

دیدار دوستانه تیم فوتبال عقاب نیروی هوایی و قلم ورزش

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۸۱۸

دیدار دوستانه تیم فوتبال عقاب نیروی هوایی و قلم ورزش

ه مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مراسمی در سالن ورزشی شهدای نیروی هوایی باشگاه عقاب نهاجا با حضور جمعی از اهالی و پیشکسوتان رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاجا، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مراسمی در سالن ورزشی شهدای نیروی هوایی باشگاه عقاب نهاجا با حضور جمعی از اهالی و پیشکسوتان رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سرهنگ خلبان دکتر محسن حیدریان مدیر تربیت بدنی نهاجا، با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه ورزش، بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر این قشر زحمتکش با تربیت بدنی نهاجا تاکید کرد.

 

در ادامه میرزاییان سرپرست تیم قلم ورزش (اهالی رسانه) ضمن اشاره به تاریخچه کهن و پرافتخار باشگاه عقاب نهاجا، این مجموعه ورزشی را مطلع بسیاری از رشته های ورزشی و محل رشد و بالندگی جمعی از ورزشکاران بزرگ کشورمان برشمرد.

 

بنابراین گزارش بعد از این مراسم دو تیم عقاب نیروی هوایی و قلم ورزش در ورزشگاه باشگاه عقاب دیداری دوستانه را برگزار کردند که در حاشیه این مسابقه از سوی مدیر تربیت بدنی نهاجا از سه تن از پیشکسوتان باشگاه عقاب تقدیر به عمل آمد.

 

 حضور استاد غلامعلی پیرایرانی از مجریان و گویندگان با سابقه صدا و سیما و  فریدون آسرایی از خوانندگان کشور در بین بازیکنان تیم قلم ورزش (اهالی رسانه) از نکات جالب این بازی بود.

 

گفتنی است در پایان مراسم تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت توسط مدیر تربیت بدنی نهاجا تجلیل و تقدیر شدند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه خراسان جنوبي بیرجند ازدواج آسان شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه روزنامه ها روزنامه نیروی هوایی ارتش فوتبال نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال

جبلی گفت: رسانه ملی و وزارت ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه اختتامیه جشنواره قهرمان ایران در جمع خبرنگاران گفت: با افتخار رسانه ملی میزبان سومین دوره جشنواره قهرمان ایران بود و امسال این جشنواره با گستردگی و استقبال بیشتری مواجه شد.

وی ادامه داد: حدود پنج میلیون نفر از مردم در جشنواره قهرمان ایران شرکت کردند و امیدواریم در سال آینده هم با همین شکوه و انضباط و تنوعی که در رشته‌های مختلفی وجود داشت شاهد جشنواره باشکوه‌تر باشیم.

جبلی عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه در آستانه المپیک پاریس هم هستیم امیدواریم این جشنواره و رویدادهای مشابه که برای قدردانی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی توسط رسانه ملی یا در عرصه‌های دیگر اتفاق می‌افتد بتواند تقویت کننده روحیه ورزشکاران عزیزمان برای شرکت در رقابت‌های سنگین المپیک پاریس باشد.

وی افرود: ما به عنوان رسانه ملی همیشه افتخار می‌کنیم در کنار جامعه ورزشی و قهرمانان و فرزندان عزیزمان در همه عرصه‌ها هستیم.

رئیس رسانه ملی درباره حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: وظیفه خود می‌دانم که تبریک صمیمانه به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس بگویم. آرزویی که بعد از سال‌ها محقق شد و اتفاق خوبی امروز افتاد.

وی افزود: این مژده را به همه طرفداران ورزش به ویژه ورزش‌های بزرگی مثل فوتبال بدهم که ما و وزرات ورزش در حال تدوین آیین نامه‌ای هستیم که برای حق پخش‌ فوتبال هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.

جبلی خاطر نشان کرد: براساس برنامه هفتم ما حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که با وزرات ورزش آیین نامه‌ای را برای تعیین و تکلیف حق پخش تقدیم هیئت دولت کنیم. روی پیشنهاد مشترک با وزارت ورزش توافق داریم و فکر می‌کنم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و تکلیف حق پخش ورزش مشخص شود.

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی