Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@20:41:18 GMT

انتخاب کاپیتان اول پرسپولیس در لیگ نوزدهم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۹۶۷

انتخاب کاپیتان اول پرسپولیس در لیگ نوزدهم

سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس کاپیتان اول تیم خود برای فصل آینده لیگ برتر را مشخص کرد.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس برای فصل آینده کاپیتان اول تیم خود را مشخص کرده و بر این اساس احمد نورالهی کاپیتان اصلی تیم پرسپولیس در لیگ برتر نوزدهم خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

شکایت بازیکن پرسپولیس از هوادار استقلال

سیدجلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس هستند اما هر دو بازیکن به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند در هفته‌های ابتدایی لیگ در ترکیب این تیم به میدان نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این دو نفر امید عالیشاه کاپیتان سوم است و به نظر می‌رسد کالدرون فعلا قصد استفاده از این بازیکن در ترکی اصلی تیمش را ندارد و بر این اساس احمد نوراللهی که کاپیتان چهارم خواهد بود به عنوان کاپیتان اصلی سرخپوشان در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

نوراللهی از سال 93 در پرسپولیس حضور دارد و از جمله بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید که کالدرون قصد دارد از او به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی استفاده کند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی کاپیتان پرسپولیس گابریل کالدرون احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت