Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:53:17 GMT

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان سینما شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۰۵۰

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان سینما شد

خسرو دهقان رییس هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان سینما شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه سینما، کامران ملکی (بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی) اعلام کرد: در اولین نشست هیات مدیره این نهاد صنفی و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه، هریک از اعضا در مسئولیت‌های داخلی انجمن قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تعامل، خسرو دهقان به اتفاق آرا ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب‌رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد.

او افزود: بر همین اساس جعفر گودرزی که در دو دوره اخیر بالاترین رای را در مجامع عمومی انجمن کسب کرده بود با تمایل خود از سمت‌های پیشین کناره‌گیری کرد و صرفا مسئولیت سخنگویی و خزانه‌داری انجمن را پذیرفت. از سوی دیگر، علی علایی در کمیته سه‌نفره عضویت انجمن قرار گرفت و سپیده ابرآویز هم بر اساس مصوبه شورای مرکزی پیشین، دبیری جشن نوشتار انجمن را برای برگزاری دوره‌ای پربار عهده‌دار است.

ملکی گفت: خوشبختانه مسئله ثبت انجمن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری جعفر گودرزی سرعت گرفت و به اتمام رسید و ان‌شاءالله به زودی شناسه ملی انجمن صادر خواهد شد و هویت قانونی و مستقل انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خسرو دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که صبح پنج شنبه به مناسبت نکوداشت سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم در در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد از تالیفات ۲ تن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و آثار رونمایی شد

علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، بخشدار سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، امام جمعه وحدتیه، شهردار، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند.

آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تألیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن. آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم و فرهنگی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتاب‌های ارزشمند وی «گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی».

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولان، نویسندگان و حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به این نویسندگان از آنان تقدیر و سپاسگزاری شد.

کد خبر 6094917

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند