Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد علی رمضانی در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: طی دو سه سال اخیر در سیمای مرکز کرمان اقدامات خوبی صورت گرفته است از جمله این دستاوردها شبکه تلویزیون کرمان ۱۸ ساعته بود که به ۲۴ ساعت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: سه سریال همراه با دو تله فیلم، ۵۰ مستند اقتصاد مقاومتی، یک مجموعه عروسکی ۵۲ قسمتی و ۵۰۰ قسمت انیمیشن از جمله برخی اقدامات صدا و سیما طی سال‌های اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به این که کرمان به عنوان قطب انیمیشن و تله فیلم کشور معرفی شده است، گفت: در صدد هستیم هویت بصری شبکه و لوگوی شبکه را عوض کنیم و همچنین گرافیک شبکه هم عوض خواهد شد و در روز خبرنگار لوگو و گرافیک جدید شبکه رونمایی می‌شود.

علی رمضانی بیان کرد: در مدت سه سال سه ارتباط با شبکه پنج تهران داشتیم همچنین پنج ارتباط با شبکه سه داشتیم که در جهت ظرفیت‌سازی میراث فرهنگی کرمان بود لذا آمار گردشگر در کرمان بالا رفته است.

وی یادآور شد: برای این که ظرفیت‌های گردشگری کرمان معرفی شود پیگیری شدیم و از شبکه سلامت و شبکه جام جم ارتباطاتی برقرار کردیم تا جاذبه‌های کرمان را به مردم بیشتر بشناسانیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: ۴۰ مستند برای معرفی شهدا داشتیم همچنین برنامه‌های جمع‌خوانی قرآن در ماه رمضان برگزار شد که امسال صدا و سیمای مرکز کرمان در بین سایر استان‌ها رتبه برتر را کسب کرد.

وی با بیان این که مسابقه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان داشتیم که ۵۰ درصد از برندگان ما خارج از استان بودند گفت: ارتباط بسیار خوبی بین استان‌ها و کرمان وجود دارد.

علیرمضانی یادآور شد: تعامل خوبی بین صدا و سیمای مرکز کرمان با همه دستگاه‌های استان در راستای توسعه استان وجود دارد و هیچ نگاهی غیر از توسعه استان در صدا و سیما وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انیمیشن جام جم سلامت گرافیک گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم مهدی مجتهد قائم مقام اجرایی سازمان صداوسیما، نجم الدین عبادتی به سمت رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما منصوب شد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما» منصوب می‌شوید. افزایش و گسترش همکاری و تعامل با سازمانها، نهاد‌ها و بخش خصوصی در راستای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف، ارتقای ظرفیت‌های مرکز در برپایی جشنواره‌ها، همایش‌های ملی و بین المللی و سمینار‌ها و. از مهمترین وظایف شما می‌باشد.»

گفتنی است، نجم‌الدین عبادتی پیش از این به عنوان معاون اماکن ورزشی شهرداری تهران فعالیت داشته و با دو دهه سابقه فعالیت مؤثر و مفید در حوزه‌های مدیریت در سازمان صدا و سیما از وی به عنوان افراد شاخص در حوزه‌ی اجرایی سازمان صداوسیما نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی