Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:13:37 GMT

بازیابی حلقه مفقوده تجاری‌سازی فناوری‌های فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۶۰۸

بازیابی حلقه مفقوده تجاری‌سازی فناوری‌های فرهنگی

رحیم خاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی به منظور تقویت و آشنایی با نحوه ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای نوپا با تمرکز بر بازار جهان اسلام، دوره کوتاه مدت MBA کسب و کارهای نوپای اسلامی (Islamic Startups MBA) را با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با حضور اساتید برجسته کارآفرینی و صاحبان کسب و کارهای موفق ملی و بین‌المللی در  سال جاری برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهمترین هدف مرکز، تصریح کرد: کمک به توسعه اشتغال و بهره‌وری در سطح کشور و همچنین برگزاری دوره آموزشی « MBA کسب و کارهای نوپای اسلامی » به صورت علمی و کاربردی برای جوانان و صاحبان کسب و کارها  از اهداف مهم مرکز است.

مدیر مرکز اظهار داشت: رویکرد مرکز به ارتقای سطح دانش صاحبان کسب و کار و افزایش بهره‌وری مشاغل آن‌ها و به دنبال آن، بهره‌وری سیستم‌های اقتصادی کشور برای ورود به بازارهای جهان اسلام؛ کمک قابل توجهی می‌کند.

خاکی عنوان کرد: «دوره آموزشی MBA » در راستای ارائه آموزش‌هایی در حوزه کسب و کارهای نوپا، توسعه دانش، تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار، کمک به حفظ و پایداری فعالیت‌های نوپای کارآفرینی در صحنه رقابت اقتصادی و توسعه فعالیت‌های دانش مدار تدوین شده است. 

وی افزود: مدت زمان برگزاری دوره ۱۶۰ ساعت ( دو ترم) در نیمه دوم سال است. همچنین شرط ورود به دوره داشتن مدرک کارشناسی ( کلیه رشته‌ها) تحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط متقاضی است.

مدیر این مرکز در ادامه گفت: در پایان دوره‌ی آموزشی به متقاضیان گواهینامه پایان دوره رسمی از جهاد دانشگاهی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اعطا می‌شود.

خاکی در خصوص سرفصل‌های آموزشی دوره MBA اظهار داشت: مدیریت منابع انسانی و تیم سازی استارت‌آپ‌ها، تدوین طرح کسب و کار و ارزیابی اقتصادی (BP)، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار اسلامی، اصول بازاریابی استارت‌آپ‌ها، حسابداری استارت‌آپ‌ها، حقوق تجارت اسلامی، اصول و فنون و مذاکرات تجاری در بازارهای اسلامی، مدیریت برند در بازارهای اسلامی، استراتژی و نوآوری استراتژیک در حوزه اسلامی و مدیریت کسب و کار اسلامی، از سرفصل‌های آموزشی است.

وی اضافه کرد: پرورش خلاقیت و ایده‌پردازی در حوزه اسلامی قرآنی، تحقیقات بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها در بازارهای اسلامی، مدیریت پروژه در استارت‌آپ‌ها، مدیریت فروش در بازارهای اسلامی و روش‌های تأمین مالی استارت‌آپ‌ها؛ سایر سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی تدریس می‌شود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه با شماره تلفن۶۶۴۱۰۱۸۰ و ۸۸۲۲۵۰۲۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند و یا به سایت quranati.ir و  ent.ut.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی اشتغال زایی کارآفرینی استارتاپ ها دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند