Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فورد همواره توجه ویژه‌ای به بخش خودرو‌های سنگین و وانت‌های خود داشته است، این شرکت به همراه شولورت و دوج، از اصلی‌ترین تامین کنندگان خودرو‌های سنگین و وانت در کشور‌های غربی هستند و رقابت تنگاتنگی نیز با یکدیگر دارند. از این رو همواره با معرفی مدل‌های جدید یا بروزرسانی نسخه‌های قدیمی، در تلاش‌اند تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فورد در راستا همین هدف، در ابتدای سال اعلام کرد که برای مدل‌های ۲۰۲۰ وانت سری F، پیشرانه‌های متنوعی را به صورت آپشن در نظر گرفته است. همچنین در نمایشگاه خودرو شیکائو امسال، برخی ویژگی‌های این پیشرانه‌ها معرفی شد. اما فورد به‌تازگی و به صورت رسمی از پیشرانه سوپر دیوتی سری F رونمایی کرد تا خریداران با تمام مشخصات و قابلیت‌های بخش فنی این وانت قدرتمند آشنا شوند.

سوپر دیوتی ۲۰۲۰، هیولای سرسخت جاده‌ها

شرکت فورد با اعلام مشخصات پیشرانه‌های سوپردیوتی ۲۰۲۰ نشان داد که مانند همیشه وانت قدرتمندی را به بازار روانه خواهد کرد، برخی ویژگی‌های ذکر شده از این مدل، منحصربه‌فرد و یکتا هستند و در دیگر مدل‌های رقیب دیده نمی‌شوند.

پیشرانه سوپردیوتی دارای ظرفیت حجیم ۷.۳ لیتری با ۸ سیلندر، ۴۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۵ هزار ۵۰۰ دور در دقیقه یکی از بهترین‌ها در نوع خود محسوب می‌شود، این پیشرانه همچنین دارای ۶۴۴ نیوتن‌متر گشتاور با ۴ هزار دور در دقیقه است. در معماری جدید پیشرانه ۸ سیلندر بنزینی فورد، پمپ‌های روغن، یاتاقان اصلی، میل‌لنگ آهنی و پیستون خنک‌کننده برای مدیریت دمای بالا، تغییر مکان داده و طراحی بهبودیافته‌تری دارند.

درواقع معماری جدید این پیشرانه دارای دو نوع قدرت خروجی دیگر نیز است، قدرت ۳۵۰ اسب‌بخار با ۶۳۵ نیوتن‌متر گشتاور به صورت استاندارد در شاسی هفت مدل وانت سری F جای داده شده است و قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار برای دو مدل F-۲۵۰ و F-۳۵۰ که به‌صورت آپشن به پیرانه‌های ۶.۲ لیتری و ۶.۷ لیتری هشت سیلندر این دو مدل اضافه خواهد شد. به این ترتیب دست خریداران برای تعیین نوع پیشرانه و قدرت مورد در مدل وانت سری F خریداری شده، باز خواهد بود.

به اعتقاد مدیرعامل فورد، پیشرانه ۷.۳ لیتری هشت سیلندر بهترین گزینه برای سخت‌ترین شرایط است، این مدل پیشرانه برای خریدارانی که در مسیر‌های دشوار و ناهموار عبور و مرور می‌کنند، بهترین انتخاب است. این پیشرانه از نظر دوام، ماندگاری و هزینه پایین نگه‌داری، از برترین‌ها در نوع خود به حساب می‌آید. این پیشرانه نیرو را با سیستم انتقال جدید ۱۰ سرعته خودکار خودرکار فورد، به چرخ‌ها هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:رونمایی از کوچک‌ترین کراس‌اوور آئودی

انتهای پیام/

رونمایی جدید شرکت فورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اتومبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟