Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@16:42:09 GMT

با این درمان‌های خانگی خستگی‌تان را در کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۷۴۵۹

پارسینه نوشت: بسیاری از افراد به ویژه به دلیل زندگی ماشینی گرفتار خستگی و گرفتگی عضلات می‌شوند، اما جالب است بدانید که با برخی روغن‌ها و فرمول‌های گیاهی می‌توان به رفع گرفتگی عضلات و تسکین درد کمک کرد.


بسیاری از گرفتگی عضلات به دلیل بد نشستن بروز می‌کند، ما به شما چند راهکار طبیعی برای تسکین درد و رفع گرفتگی عضلات معرفی می‌کنیم که عارضه جانبی ندارند و کاملاً طبیعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرفتگی عضله و خستگی را با چند فرمول طبیعی درمان کنید +روغن‌های ضد اسپاسم عضله
  درمان گرفتگی عضلات با روغن نعنا

روغن نعنا یکی از محصولات طبیعی برای رهایی عضله از فشار و تنش‌های روزانه است، این روغن طبیعی خاصیت ضد التهاب و ضد درد دارد و دردهای ناشی از عملکرد نامناسب سیستم گردش خون را تسکین می‌بخشد.

کافی است مقداری از روغن نعنا را کف دستان خود بریزید و با آن عضله گرفته را به آرامی ماساژ دهید، برای نتیجه بهتر حداقل ۵ دقیقه عضله گرفته را ماساژ دهید.

گرفتگی عضله و خستگی را با چند فرمول طبیعی درمان کنید +روغن‌های ضد اسپاسم عضله
  درمان گرفتگی عضله با سنبل الطیب

سنبل الطیب دارای خاصیت ضد التهاب و آرامش بخش است و شما می‌توانید از روغن سنبل الطیب یا چای آن برای تسکین درد ناشی از گرفتگی عضله‌ها استفاده کنید.

نوشیدن چای سنبل الطیب با کاهش التهاب در بهبود عملکرد سیستم گردش خون و اکسیژن رسانی به عضلات کمک می‌کند تا کمتر گرفتار گرفتگی عضله و درد شویم.

کافی است تا روزانه دو فنجان چای سنبل الطیب را بنوشید یا مقداری از روغن آن را در ناحیه دردناک بمالید و عضله را ماساژ دهید.

گرفتگی عضله و خستگی را با چند فرمول طبیعی درمان کنید +روغن‌های ضد اسپاسم عضله
  با نمک حمام خستگی را از تن به در کنید

نمک حمام در رهاسازی عضلات بدن و رفع خستگی تأثیر مثبتی دارد، چرا که حاوی منیزیم و مواد معدنی مفید بوده و از التهاب جلوگیری می‌کند و در رفع گرفتگی عضلات و تسکین درد مؤثر است.

کافی است تا نصف فنجان نمک حمام را به آب وان اضافه کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در وان دراز بکشید تا احساس خستگی و گرفتگی عضلات از بین برود.

گرفتگی عضله و خستگی را با چند فرمول طبیعی درمان کنید +روغن‌های ضد اسپاسم عضله
  بابونه درد عضلانی را از بین می‌برد

بابونه یکی از گیاهان دارویی شناخته شده در دنیا است که دارای خواص بهبود دهنده سیستم گوارش، ضد التهاب و ضد اسپاسم است.

این گیاه به ریلکس شدن عضلات، رفع گرفتگی و خستگی ناشی از کار روزمره کمک می‌کند، کافی است تا یک فنجان چای بابونه را دو بار در روز بنوشید یا روغن بابونه را بر کف دست بریزید و عضلات گرفته را ماساژ دهید.

گرفتگی عضله و خستگی را با چند فرمول طبیعی درمان کنید +روغن‌های ضد اسپاسم عضله
درمان اسپاسم عضلانی با گل همیشه بهار

گل همیشه بهار حاوی ماده‌ای به نام تیمول است که در تسکین درد عضلانی خاصیت فوق‌العاده‌ای دارد، کافی است تا روغن همیشه بهار را بر عضله گرفته یا ناحیه دردناک ماساژ دهید و خاصیت ضد اسپاسم آن را مشاهده کنید.

چند قطره از روغن همیشه بهار را به مدت حداقل ۵ دقیقه روی عضله گرفته ماساژ دهید و این روش را دوبار در هفته تکرار کنید تا دیگر گرفتار اسپاسم عضلانی نشوید.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • علل پرش و اسپاسم عضلانی
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!