Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت مطالعه و آشنایی مردم با این منشور مهم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با مرور تجربه‌ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تصریح کردند که انقلاب پرشکوه ملت ایران وارد دومین مرحله‌ خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شد و گام دوم باید در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به ‌سوی تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با در نظرگرفتن نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها، تهدیدها و مسیر پیش روی انقلاب، نقشه راه امت اسلام را تبیین و بر نقش‌آفرینی جوانان مؤمن، جهادی و انقلابی به عنوان یک راهبرد تاریخی در پیشبرد تمدن اسلامی تأکید فرموده‌اند، افزود: بر همگان به ویژه نسل جوان آینده‌ساز لازم است تمامی ابعاد و الزامات این بیانیه را درک کرده و با عمل به تکلیف دینی و انقلابی خود در راستای تحقق آن گام بردارند.

رئیس حوزه هنری یزد ادامه داد: امروز دانستن اینکه در کجای تاریخ قرار داریم بسیار حائز اهمیت بوده و تسهیل‌گر شناخت ما از مسیر پیش روی انقلاب و امت اسلام خواهد بود، بنابراین تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین صحیح و شفاف مواضع بر اساس نظریه‌ نظام انقلابی می‌تواند علاوه بر استحکام پایه‌های فکری و عقیدتی آحاد جامعه به ویژه جوانان، امواج واقعی امید را در ملت ایران جاری سازد.

کوچک‌زاده افزود: در همین رابطه حوزه هنری استان یزد با راه‌اندازی و برگزاری سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی با عنوان «والعصر» در قالب بیانیه «گام دوم انقلاب» می‌کوشد با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران برجسته استانی و کشوری به تبیین و تحلیل ابعاد مختلف این بیانیه و اهمیت آن بپردازد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این نشست‌ها اندیشمندان، پژوهشگران، هنرمندان، نویسندگان، شعرا، فعالان فرهنگی و جوانان هستند، خاطرنشان کرد: این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده با ارائه مباحث کاربردی و روزآمد همچنین تبادل افکار و اندیشه‌ها از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی به ارتقاء بینش‌ و نگرش‌ شرکت‌کنندگان کمک کرده و تلاش رسانه‌ای دشمن برای کمرنگ‌ جلوه دادن آرمان‌های انقلاب را خنثی می‌کند.

رییس حوزه هنری یزد ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ویژه هنرمندان و فعالان فرهنگی برای حضور در سلسله نشست‌های «والعصر» گفت: آیین افتتاحیه این برنامه با موضوع «تبیین قرآنی عصر جدید» با حضور حجت‌الاسلام محمود ابوالقاسمی از کارشناسان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، این مراسم با همکاری حوزه هنری یزد و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، سه‌شنبه 15 مرداد، ساعت 18 در سالن شهید بهشتی سازمان جهادکشاورزی واقع در میدان امام حسین(ع)، ابتدای بلوار شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4684574

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب کوچک زاده یزد حوزه هنری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است