Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه روند مصرف آب در استان به ویژه کشاورزی بالا بوده و باید مصرف آب در این حوزه مدیریت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر مدیریت مصرف آب در استان زنجان اظهار کرد: بیشترین مصرف آب مربوط به بخش کشاورزی بوده و نیازمند مدیریت مصرف آب در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه باید کاهش مصرف آب را جدی بگیریم افزود: اگر روند مصرف آب را با همین رویه در بخش کشاورزی و شرب داشته باشیم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در ادامه با اشاره به روند مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان گفت: طولانی بودن پروسه اداری مسدود کردن چاهای غیرمجاز روند کار را مشکل کرده ولی با این حال عملیات مسدود کردن چاه های غیر مجاز در دستور کار جدی خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه 14 گروه گشت و بازرسی در سطح استان زنجان در حوزه مسدود کردن چاه های غیرمجاز فعالیت دارند افزود: گروه انسداد چاه های غیرمجاز به دو گروه افزایش یافته که کار انسداد چاههای غیرمجاز را انجام می‌دهند.

رضاپور با بیان اینکه افزایش آب سدهای استان زنجان به معنی این نیست که با بحران آب مواجه نیستیم یا از بحران خارج شدیم بیان کرد: ورودی آب به سدهای استان بیش از ۲۸۳ میلیون مترمکعب بود و این میزان ورودی آب رشد ۴ برابری نسبت به سال گذشته داشت.

وی بیان کرد: ورودی آب به سد تهم زنجان ۴۲ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال قبل ۱۴ میلیون مترمکعب رشد دارد و ورودی آب به سد گلابر، کینه ورس و تالوار به ترتیب بیش از ۶۰ ،۴۷ و ۶۹ درصد رشد دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان همچنین به مصرف آب در صنعت نیز اشاره و بیان کرد: مصرف آب در حوزه صنعت پایین و آن چیزی که در این حوزه مطرح است نباید صنایع در مناطق بحرانی استان مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین آب صنایع در استان وجود ندارد افزود: برخی از مناطق مانند شهرستان طارم و ماهنشان به دلیل کم بودن بحران آب مستعد استقرار واحدهای صنعتی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل