Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@00:46:42 GMT

رییس مجلس سنای افغانستان با ظریف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۹۰۳۱

رییس مجلس سنای افغانستان با ظریف دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، فضل هادی مسلم یار رییس مجلس سنای (موشرانو جرگه) افغانستان و هیات همراه که در چارچوب همکاری‌های پارلمانی ایران و افغانستان به کشورمان سفر کرده است، امروز در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف دیدار کرد.

در این دیدار با تاکید و اشاره به اشتراکات زبانی، فرهنگی، تاریخی و دینی بین دو کشور، مهمترین موضوعات فی‌مابین در روابط دوجانبه و آخرین تحولات داخلی افغانستان مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

156 / 156 ظریف رئیس مجلس افغانستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ظریف رئیس مجلس افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد

در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود.

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز چهارشنبه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف قرقیزستان رفته و پیروزی در این دیدار باعث می‌شود ایران هم جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و علاوه بر این تیم ۴ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد