Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش راشاتودی، پروفسور ریچارد ولف و پیتر شیف از «یورو پاسیفیک کپیتال» در برنامه «بوم باست» راشاتودی در اظهار نظری در مورد مذاکرات تجاری چین و آمریکا، تداوم جنگ تجاری را برنامه ترامپ برای پیروزی در انتخابات بعدی دانستند. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مذاکره‌کنندگان آمریکا و چین، پس از دو روز مذاکره در شانگهای، بدون هیچ توافقی میز مذاکره را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن در اوایل سپتامبر میزبان دور بعدی مذاکرات خواهد بود، اما انتظارات برای رسیدن به توافق، بسیار اندک باقی می‌ماند. 

پیتر شف می‌گوید: من فکر نمی‌کنم که ما به توافقی تجاری برسیم. مشکل ترامپ این است که او انتظارات برای یک توافق تجاری خارق‌العاده را بیش از حد بالا برده است، به شکلی که نمی‌تواند بازارها را با توافقی که در حد این انتظارات نباشد، ناامید کند. 

شف ادامه داد: من فکر می‌کنم آن‌چه ترامپ در حال حاضر انجام می‌دهد این است که چشم‌انداز رسیدن به توافق را برای رای‌دهندگان طولانی‌تر کند و بگوید تنها راه رسیدن به یک توافق تجاری خوب، انتخاب مجدد اوست. 

ریچارد ولف هم این نظرات را تایید می‌کند. او می‌گوید: از همان آغاز کار، کل این تنش‌ها و اختلافات آمریکا و چین، نقشه آقای ترامپ برای این بوده است که مجددا انتخاب شود. بنابراین همان‌طور که پیتر شف گفت، او سعی خواهد کرد این موضوع را تا حد امکان کش دهد. 

طبق گفته ولف، به علت فضای مبهم و عدم قطعیت پیرامون مذاکرات تجاری، این نقشه انتخاباتی، برای ترامپ و جمهوری‌خواهان، پر هزینه خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا چین آمریکا دونالد ترامپ اقتصاد آمریکا جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید