Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور کولاکوویچ‌ سرمربی تیم‌ ملی والیبال کشورمان در حاشیه تمرین ملی پوشان درباره آخرین شرایط تیم گفت: برخی ناهماهنگی‌ها در تیم وجود دارد، زیرا عده‌ای از بازیکنان مصدوم‌ هستند و عده‌ای هم شرایط متفاوتی دارند.

او درباره شانس کسب سهمیه المپیک در مسابقات دور نخست که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود بیان‌داشت: قطعا برای نهایی کردن صعود شانس داریم راه زیادی داریم و تلاش می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم‌ملی والیبال کشورمان درباره حریفان عنوان داشت: روسیه اصلی‌ترین و‌ قوی‌ترین حریف ماست که از امتیاز میزبانی برخوردار است، کوبا هم همیشه در مسابقات جهانی تیم سختی بوده است، تنها مکزیک در این میان خیلی قدرتمند نیست، اما باید حواسمان هم به این تیم باشد.

کولاکوویچ درباره لغو اردوی بلغارستان هم اظهار داشت: در جایگاهی نیستم که نظر بدهم، اما ناهماهنگی‌هایی در مورد مصدومان وجود دارد و اگر می‌رفتیم شاید چندان اردوی خوبی نمی‌شد. تصور می‌کنم درست بود که به بلغارستان نرویم. به شایعات ورود نمی‌کنم، چون در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم. همه بازیکنان حضور دارند و تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط موجود اگر به عقب برگردیم بازهم با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کنید گفت: مبارزه کردیم تا به مرحله نهایی برسیم، نتایج بدی نگرفتیم، شانس شکست برزیل را هم داشتیم. دستاورد‌های بزرگی برای والیبال ایران به دست آمد و درآمدزایی خوبی هم برای ایران داشت. این را باید یک موفقیت دانست. شانس حضور در فینال را داشتیم و از این موضوع هم استفاده کردیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دعوت نشدن چپرلی، توخته و کاظمی به تیم ملی، این بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند؟ اظهار کرد: آن‌ها در لیست ۲۵ نفره حضور دارند و ما لیست نهایی را فعلا اعلام نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال اعلام شد

داوری: پاداش بزرگسالان را در زودترین زمان ممکن پرداخت کردیم/ طلوع کیان: خوشحالم بچه‌ها دیده شده و از سربازی معاف شدند

تیم ملی والیبال جوانان به ایران بازگشت

انتهای پیام/

اظهارات کولاکوویچ درباره تیم ملی والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شهر قم طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم «کیا رستمی» جوان خوش‌آتیه و مستعد کشتی کردستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان تمرینات خود را زیر نظر «حمید باوفا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

«رستمی» به دنبال درخشش و کسب عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا در مسابقات بین‌المللی جام شاهد که فروردین ماه امسال به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را دریافت کرد.

این کشتی گیر شایسته کردستانی با تداوم حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران در تلاش است برای تصاحب دوبنده پر افتخار تیم ملی جوانان برای مسابقات جوانان جهان نظر کادر فنی را جلب کرده و در معتبرترین میدان رده سنی جوانان برای کسب افتخار حضور پیدا کند.

کد خبر 6099923

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود