Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: سرمایه‌گذاری در موقوفات، اولویت کاری این اداره‌کل به شمار می رود که برای تحقق این امر، جذب سرمایه در موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت افزود: سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این شرایط می‌تواند به رونق اقتصادی کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تنوع موقوفات قابل سرمایه‌گذاری در سطح استان اعم از کشاورزی، تجاری، رفاهی و خدماتی، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاران است که در صورت تحقق این امر، شاهد رشد برکات وقف و توسعه موقوفات نیز خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی بیان کرد: در اکثر شهرهای استان موقوفات مستعد جهت سرمایه‌گذاری وجود دارد ولی این ظرفیت در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد، سلماس و اشنویه بیشتر است.

وی همچنین ثبت موقوفات جدید با توجه به نیازهای روز جامعه و هدایت جامعه به ایجاد وقف در حوزه‌های جدید را از رویکردهای اساسی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی برشمرد و گفت: این امر نیز نوعی سرمایه‌گذاری است که می تواند در آینده حوزه وقف استان موثرترین نقش را ایفا کند.

در حال حاضر حدود ۶۵۰۰ موقوفه در آذربایجان غربی وجود دارد که در شهرستان های ۱۷ گانه پراکنده شده اند.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سرمایه گذاری وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی