Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه بازدید از طرح های سازندگی در روستای دهنو شهرستان کوهرنگ به تشریح اقدامات این سازمان در گفتگو با خبرنگار ما پرداخت.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، هدف از اجرای طرح های سازندگی را کمک به از بین بردن فقر در مناطق روستایی و همچنین دسترسی روستایان به خدمات و امکانات بهتر و رفاه بیشتر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی استان تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی باشعارمردم داری و مردم نوازی اقدام به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و بلندمدت به اقشار مختلف در تمام زمینه ها برای رفع موانع تولیدی و اقتصادی و محرومیت زدایی نموده است.

وی افزود: از 40هزار پروژه ای که سپاه با دولت در سال گذشته تفاهم کرده ، یکهزار و 250 پروژه در استان قرارداد بسته شده داریم، که تاپایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسئول، ساخت و تعمیر300 ساختمان مددجویی را از دیگربرنامه های طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی برشمرد که هم اکنون 36 مسکن درشهرستان کوهرنگ درحال ساخت می باشد.

فولادی در ادامه به پرورش زنبور عسل درقطب شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و افزود: دامداری و اعزام گروه های جهادی و طرح های آب رسانی سیار و لایروبی قنوات و احیای باغات و همچنین طرح های عمرانی و غیر عمرانی از سایر برنامه های بسیج سازندگی درشهرستان کوهرنگ می باشد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دادگستری کوهرنگ گفت: با تلاش‌های مستمر اعضای شورا‌های حل اختلاف، دستگاه قضا، معتمدین و ریش سفیدان یک فقره پرونده اختلاف ملکی که سالیان سال باعث کدورت و درگیری فامیلی شده بود در شهرستان کوهرنگ به صلح و سازش خاتمه یافت.
خدابخشی افزود: شاخص اصلی در فرهنگ قوم بزرگ بختیاری این است که بخشش و گذشت در اولویت است.
در این مراسم یکی از طرفین مورد اختلاف، از دیه یک میلیارد تومانی خود گذشت کردند.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ