Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:31:33 GMT

مجری‌گری مهاجم خارجی پیشین پرسپولیس در ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۵۲۴۹

مجری‌گری مهاجم خارجی پیشین پرسپولیس در ایران

اشپیتم آرفی، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس و تراکتور تبریز قرار است اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده بگیرد.

به گزارش مشرق، اشپیتم آرفی مذاکراتی با یک تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی در گروه مسابقات و سرگرمی داشته تا به عنوان مجری در یک برنامه تولیدی و ضبطی صداوسیما، مهمان خانه‌ها شود.

 


این بازیکن که به خاطر چهره خاص و رفتار منحصر به فردش در جامعه فوتبال توانست نامی برای خود دست و پا کند، توانایی صحبت بدون هیچ ایرادی با زبان فارسی دارد و همین اتفاق باعث شده گزینه اجرای برنامه‌ای در صداوسیما شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توافق پرسپولیس با اشپیتیم



آرفی این خبر را تائید کرد، اما در مورد جزئیات این اتفاق حرفی نزد. گویا تهیه کننده این برنامه شاد و مصاحبه محور، به دنبال جذب اسپانسر است و تنها مشکل برای شروع پیش تولید این برنامه، مسائل مالی است.

گفتنی است اشپیتم آرفی تا به حال تجربه حضور در ۲،۳ سریال ایرانی را دارد و یک تهیه کننده سینما قصد دارد او را با یک فیلمنامه کمدی به دنیای سینما وارد کند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی پرسپولیس اشپیتیم آرفی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: مرتضی شفیعی درگذشت + سوابق

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تأکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229102 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه های رادیو ایران در شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • تفسیر یک ضرب‌المثل در برنامه تلویزیونی | این ضرب‌المثل درباره افراد متظاهر است | ویدئو
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق