Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوالحسنی گفت: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش از اولویت های امداد است.

احمد بوالحسنی با اشاره به فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به تحصیل و اشتغال مددجویان امداد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش امداد از اولویت های این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره )استان مرکزی افزود: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی ، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس های آموزشی، انجام کارهای هنری ، برگزاری مراسم ، مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از دیگر فعالیت های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

 

وی همچنین به اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و ادامه داد: طی تابستان سال جاری 227 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به اردوهای زیارتی و آموزشی به شهرهای مقدس مشهد و اصفهان اعزام شدند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آنها به اردوهای تفریحی از برنامه های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، گفت: از این تعداد 187 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول تحت حمایت از کلیه شهرستان های استان به  اردوی 5 روزه آموزشی به شهر اصفهان اردوگاه شیخ بهایی اعزام شدند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه تعداد 40 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول تحت حمایت نیز به اردوی 6 روزه آموزشی و زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند گفت: این اردو با اعتبار 20 میلیون تومان  برگزار شده است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی ( ره )استان مرکزی خاطر نشان کرد: این اردوها و برنامه های فرهنگی راهی برای ارایه آموزش ها و توانمندی هر چه بیشتر مددجویان در بخش های مختلف فرهنگی و تربیتی است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه ازدواج آسان شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج جوانان کانون های مساجد خراسان جنوبي امداد مددجویان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است