Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آبفای گیلان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 33 پروژه آب و فاضلاب در سطح استان گیلان با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد و 720 میلیون ریال با حضور مسئولان استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی در راستای اعتبارات تخصیصی دولت جهت اجرای پروژه ها افزود: شرکت آبفای گیلان با 33 پروژه قابل افتتاح در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به استقبال هفته دولت خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان اجرای بخشی از رینگ آب شهر آستارا، خط انتقال آب از آقچای تا بهارستان، احداث آبگیر موقت رودخانه آقچای را از پروژه های شهرستان آستارا و اجرای خط انتقال آب خیابان طالقانی و بخشی از رینگ آب شهر رشت را از مهمترین پروژه های آبرسانی اعلام کرد و گفت: اجرای خط انتقال سنگر از خروجی تصفیه خانه و اصلاح و بهسازی چشمه ها و منابع تولید و خطوط انتقال آب در دیلمان از دیگر پروژه های آبرسانی است.

وی همچنین حفر یک حلقه چاه در تالش و تجهیز چاه عثماوندان و خط انتقال آن در شفت را از دیگر پروژه های آبرسانی قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: بهسازی و لایروبی دو حلقه چاه در انزلی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در جیرنده رودبار و آبرسانی به سیاه اسطلخ رشت نیز در ایام گرامیداشت هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 حسینی در ادامه افزود: احداث شبکه فاضلاب قلعه سرا و پستک رشت، اتصال خط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب خیابان معلم در انزلی و توسعه شبکه فاضلاب سنتی در خیابان مهر لنگرود از اهم پروژه‌ها در حوزه جمع آوری فاضلاب است و همچنین تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب نخودچر و نصب 780 فقره انشعاب فاضلاب از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در استان اشاره کرد و یادآور شد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرهای رشت، رودسر، رضوانشهر، انزلی، فومن، صومعه سرا، رودبار ، تالش و آستارا با استفاده از لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف از دیگر پروژه های اجرایی قابل افتتاح در هفته دولت خواهد بود.

مدیرعامل آبفای گیلان مجموع اعتبارات هزینه شده برای 33 پروژه را 226 میلیارد و 720 میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: این پروژه ها از محل اعتبارات استانی و سایر منابع داخلی تأمین اعتبار شده و زمینه اشتغال 112 نفر بصورت موقت فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آب و فاضلاب استان گیلان اشتغال معلم پروژه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد