Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد طبق اعلام قبلی در صورت عدم تسویه حساب با طلبکاران، هیچ باشگاهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید نخواهد بود.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت این فدراسیون در این باره گفت: همانطور که پیش از این بارها اعلام شده و بر این موضوع تاکید داشتیم در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون از مواضع اعلام شده عقب نشینی نخواهیم کرد و باشگاهها ملزم به تصفیه بدهی های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نورشرق ادامه داد: جا دارد تشکر کنیم از باشگاه های قانون مداری که پیش قدم شدند و نسبت به حل پرونده های خودشان در این کمیته اقدام کردند. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند با این وجود برخی از باشگاه ها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده اند. اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنایی در این بین قائل می شود تاکید می کنیم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد این باشگاهها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

 

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی سریع و بدون وقفه به پرونده های متعدد سامانه این کمیته به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت راه اندازی خواهد شد که جا دارد از تلاش های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر کنم. کلیه اشخاصی که مایل به طرح دعاوی در این کمیته هستند از هفته آینده می توانند با مراجعه به وب سایت از طریق سامانه به صورت آنلاین شکایات خود و مدارک مربوطه را ثبت کنند، همچنین پیگیری مراحل رسیدگی به پرونده ها نیز به شکل آنلاین و غیر حضوری صورت می گیرد.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد