Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:35:16 GMT

باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۶۵۱۳

باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت این فدراسیون درباره بدهی باشگاه ها اظهارداشت: همانطور که پیش از این بارها اعلام شده و بر این موضوع تاکید داشتیم در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون از مواضع اعلام شده عقب نشینی نخواهیم کرد و باشگاه ها ملزم به تسویه بدهی های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورشرق در ادامه تاکید کرد: جا دارد تشکر کنیم از باشگاه‌های قانون مداری که پیش قدم شدند و نسبت به حل پرونده های خودشان در این کمیته اقدام کردند. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند. با این وجود برخی از باشگاه ها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده اند. اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنایی در این بین قائل می شود تاکید می کنیم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد این باشگاه ها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی سریع و بدون وقفه به پرونده های متعدد سامانه این کمیته به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت راه اندازی خواهد شد که جا دارد از تلاش های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر کنم. کلیه اشخاصی که مایل به طرح دعاوی در این کمیته هستند از هفته آینده می توانند با مراجعه به وب سایت از طریق سامانه به صورت آنلاین شکایات خود و مدارک مربوطه را ثبت کنند ، همچنین پیگیری مراحل رسیدگی به پرونده ها نیز به شکل آنلاین و غیر حضوری صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورشرق در شرایطی بر جلوگیری از ثبت قرارداد باشگاه های بدهکار تاکید می کند که پیش از این فریبرز محمودزاده یکی از اعضای سازمان لیگ اعلام کرده بود شرط ثبت قراداد باشگاه ها، داشتن ۱۴ بازیکن است.

کد خبر 4685207

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان بدهی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی


ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد.

  با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، پس از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران(نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس ۲۰۲۴ ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی ۲۰۲۴ مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان‌راد (مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

 
 

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود