Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما مثل گذشته به صورت پرچمدار و علنی در انتخابات ورود پیدا می‌کنیم، تا علاوه بر تعیین شاخص های مدنظر خود برای انتخاب کاندیدای اصلح، نماد عینی آن را هم مشخص کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدامین مهدی پور در نشست خبری بیست و دومین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به این پرسش که آیا این تشکل دانشجویی برای انتخابات مجلس یازدهم موضع گیری سیاسی خواهد داشت، اظهار کرد: اتحادیه طبق آنچه برای خود تعیین کرده است، همانند گذشته به صورت پرچمدار و علنی در انتخابات ورود پیدا می‌کند تا علاوه بر تعیین شاخص های مدنظر خود برای انتخاب کاندیدای اصلح، نماد عینی آن را هم مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در هر انتخابات لیستی را برای مجلس و ریاست جمهوری آماده کرده‌ایم و در آن با فهرست کردن اسامی کاندیداهای شاخص از دیدگاه خودمان آن را به مردم ارائه کرده ایم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: بنابراین ترکیب مجلس جدید می‌تواند برای شکل‌گیری دولت اسلامی مدنظر ما مفید و تاثیرگذار باشد. به همین دلیل ما هم در تهران و هم در دفاتر استانی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به این موضوع انتخابات ورود پیدا می‌کنیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جامعه اسلامي دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس

احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید.   وی افزود: انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد؛ همچنین انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد. در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.   وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به مبلغ ۳ میلیارد دلار به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند، البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح است.   وی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است. این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.   وحیدی هم در پاسخ به سوال که تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات با تصویب لایحه دولت برای تشکیل استان تهران شرقی و غربی چه می‌شود، گفت: بحث طرح استان تهران شرقی و تهران غربی مورد بررسی است، هرچند باید مراحل بررسی و قانونی شدن این لایحه انجام شود، در صورت به نتیجه رسیدن هم ری و شمیرانات همچنان در حوزه تهران باقی خواهند ماند.     باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد