Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:26:26 GMT

دیدار با ۴۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در طول سال

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۸۲۴۷

دیدار با ۴۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در طول سال

به گزارش خبرنگار، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، با تبریک روز خبرنگار، درخصوص کسالت خود گفت: سال گذشته یک مشکل ریوی برای بنده به وجود آمد اما در حال حاضر در وضعیت خوبی هستم.

وی مهم ترین مسئله جامعه ایثارگران را مشکلات درمانی و بیمه خواند و اظهار داشت: بنیاد شهید قطعا نقاط ضعفی دارد و از رسانه ها می خواهیم این مطالب را بیشتر به معاونین بنیاد منتقل کنند تا ما نیز در صدد حل مشکل جانبازان و ایثارگران کشور اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید با قدردانی از تلاش های خبرنگاران و اهالی رسانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش بسیار اساسی و مهمی در جامعه دارند. رسالت خبرنگاران در دورانی که دشمنان از هیچ تلاشی برای ایجاد نفاق فروگذار نمی کنند، انتشار اخبار واقعی، مفید و حفاظت از ارکان کشور است.

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: بنیاد شهید سالانه بیش از ۴۲۰ هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران دارد. ما رسالتی در برابر خانواده های شهدا داریم و مدیون این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز ما موفق به برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شده ایم همگی نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: این فرهنگ همان فرهنگ امام حسین (ع) است. وظیفه ما نیز توسعه بیش از پیش این فرهنگ است. از سوی دیگر رفتار دشمنان به ویژه آمریکا ازجمله تحریم مقام معظم رهبری، به دور از عقل است. زیرا رهبری که با دعوت ایشان شاهد حضور و آمادگی تمامی آحاد جامعه در صحنه های اجتماعی هستیم، نشان می دهد دشمن را به جنون کشانده است.

شهیدی اظهار داشت: رسالت ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب است. ما باید امثال شهید باکری ها، همت ها و بابایی ها را به نسل جوان معرفی کنیم.

کد خبر 4685337

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی