Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین اوجاقی و شقایق یوسفی، از زوج‌های سرشناس  ورزش ایران هستند. حسین اوجاقی از قهرمانان سابق و سرمربی حال حاضر تیم‌ ملی ووشو است، شبنم یوسفی نیز از ملی‌پوشان مطرح قایقرانی کشورمان به شمار می‌رود. این دو ورزشکار صاحب نام چند سال پیش با هم پیمان ازدوج بستند و در حال حاضر نیز صاحب یک فرزند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته ازدواج با حسین اوجاقی گفتگویی را انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

اوجاقی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شاید مسئله ازدواج در مرحله نخست برای فردی که به تازگی ورزش قهرمانی را شروع کرده دشوار باشد چرا که هنوز به یک برنامه‌ریزی درست دست پیدا نکرده، اما بدون شک رفته رفته  و پس از حرفه‌ای شدن تشکیل خانواده می‌تواند جدا از مسائل دیگر از نظر روحی و روانی به او کمک کند.

او ادامه داد: حالا این که این زوج هر دو ورزشکار باشند طبیعتا درک متقابلی از هم خواهند داشت و زندگی را برای هر دو راحت‌تر خواهد کرد اما در کنار این سختی‌های خاص خودش را هم دارد. برای مثال در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم من و هم همسرم دو هفته خارج از ایران بودیم، در این زمان حتما باید شخصی بود که از فرزندمان نگهداری کند ولی در مجموع نمی‌توان گفت زوج‌های ورزشکار زندگی سختی از این جهت که هر دو ورزشکار هستند، دارند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج ایران بازی تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شهرستان سردشت دراین مراسم هدف از برپایی جشن ازدواج را هموار کردن زمینه‌ی ازدواج آسان برشمردو گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان علاوه بر کمک خانواده‌ها، نیاز به کمک دستگاه‌های اجرایی دارد.   سرهنگ صمد محمد علیزاده افزود: سیاست گذاری جمعیتی یک موضوع با اهمیت است و اصلاح شیوه عملکرد جمعیتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و باید در دستور کار قرار گیرد.   وی هم چنین گفت: استکبار به دنبال بی هویت کردن زنان و دختران هستندبه زنان و دختران جامعه توصیه می‌کنم که در زندگی با الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س) آشنا شوند و مانند آنان زندگی کنند.    در پایان این جشن خطبه عقد یک زوج جاری شد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • از روان تا درمان
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد