Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بر ضرورت توجه بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: نسل چهارم انقلاب باید با شهیدان و راه آن‌ها آشنا باشد. تاریخ انتشار: 14:14 - 14 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۲۳۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران صبح امروز دوشنبه (۱۴ مرداد ماه) در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار، در رابطه با موضوع کسالت خود گفت: سال گذشته یک مشکل ریوی برای بنده به وجود آمد که اکنون حالم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با تاکید بر اینکه رفع مشکلات درمانی ایثارگران اولویت بنیاد شهید است، افزود: امید است ایرادات وارده به عملکرد بنیاد شهید در هر کدام از حوزه‌ها با تعامل و هم اندیشی رسانه‌ها مرتفع شود.


حجت الاسلام شهیدی با اشاره به تلاش‌های جامعه رسانه‌ای کشور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: خبرنگاران نقش اساسی در جامعه داشته و در برهه فعلی که دشمن از هیچ تلاشی فرو گذار نیست اصحاب رسامه باید با انتشار اخبار صحیح و درست به حفاظت از ارکان نظام بپردازند.


وی از دیدار بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد و گفت: سالانه بیش از ۴۲۰ هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود که این مهم در راستای ادای دین به این عزیزان است.


حجت الاسلام شهیدی با تاکید بر اینکه توفیق در برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب مدیون فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: این فرهنگ همان فرهنگ امام حسین (ع) بوده که وظیفه ما نیز توسعه بیش از پیش این فرهنگ است.


رئیس بنیاد شهید و ایثارگران در پایان با خطیر خواندن نقش رسانه‌ها در شناساندن شهدا و اقدامات بسیار مهم آن‌ها برای نظام و کشور، گفت: ما باید شهدا را به نسل چهارم انقلاب بشناسانیم که این موارد با توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ممکن می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران فرهنگ شهادت حجت الاسلام شهیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه