Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:07:32 GMT

تیم ووشو دانشگاه آزاد به بندرعباس انتقال یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۹۶۲۶

تیم ووشو دانشگاه آزاد به بندرعباس انتقال یافت

پس از تصویب شوراى عالى ورزش دانشگاه آزاد اسلامى و موافقت مدیرکل تربیت بدنى دانشگاه آزاد، تیم ووشو این دانشگاه به واحد بندرعباس انتقال یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، پس از تصویب شوراى عالى ورزش دانشگاه آزاد اسلامى و موافقت مدیرکل تربیت بدنى دانشگاه آزاد، تیم ووشو این دانشگاه به واحد بندرعباس انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ووشو دانشگاه آزاد تاکنون در اختیار مرکز قرار داشت و طى سال‌هاى اخیر همچنان به‌عنوان یکى از مدعیان قهرمانى در لیگ برتر ووشو باشگاه‌هاى کشور (جام ستارگان) مطرح بوده است.

این تیم پرافتخار چندین عنوان نائب‌قهرمانى و سومى را در لیگ برتر ووشو کشور یدک مى‌کشد و بخشى از ملى‌پوشان از جمله عرفان آهنگریان دارنده مدال طلاى بازى‌هاى آسیایى جاکارتا را در خود جاى داده است.

رئیس فدراسیون ووشو به‌عنوان دبیر شوراى عالى ورزش دانشگاه آزاد اسلامى و مشاور رئیس این دانشگاه به‌همراه دکتر مهدى باقرى رئیس واحد بندرعباس نقش بسزایى را در انتقال این تیم به هرمزگان ایفا کردند تا کماکان چراغ ووشوى استان در لیگ برتر روشن باقی بماند.

ووشوى هرمزگان با شهردارى بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددأ با حمایت دکتر محمدمهدى جهانبخش به‌عنوان رئیس سازمان و مدیرعامل باشگاه با حضور در لیگ دسته یک به شهردارى بازگشت که سرانجام پس از طى فراز و نشیب‌هاى مختلف با تصمیم عجولانه اعضاى شوراى اسلامى شهر بندرعباس به یکباره در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خلیج فارس دانشگاه آزاد رئیس فدراسیون لیگ برتر ووشو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس