Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی در جلسه بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سالن جلسات استانداری گفت: تلاش می شود این طرح جامع تا پایان سال به صورت کامل تدوین و نهایی شود.

وی با اشاره به ساماندهی میدان مطهری عنوان کرد: دغدغه پیمانکار و سرمایه گذار کنونی در رابطه با ساماندهی این میدان، تهیه طرح یکپارجه برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سرمایه گذار فعال در این طرح، از سه ضلع میدان مطهری تاکنون ضلع جنوبی آن را به صورت کامل تملک کرده و در صورتی که طرح شهرداری در این رابطه تکمیل شود روند ساماندهی آن آغاز می شود.

بهشتی تصریح کرد: این سرمایه گذار ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اطراف این میدان را به صورت کامل تملک کرده است.

وی اضافه کرد: میدان مطهری از ابعاد ترافیکی، معماری و شهرسازی مبدا بسیاری از جریان های جاری شهر است که در این بین مساله ترافیکی از اهمیت ویژه ای برخودار است.

بهشتی اضافه کرد: حذف کامل تردد خودرو از این میدان و عبور ترافیک از زیر سطح با هزینه های سنگین اعتباری همراه بوده و با توجه به اهمیت ترافیکی این میدان جنبه عملیاتی ندارد.

وی ترافیک را مساله اصلی در این میدان دانست و تصریح کرد: باتوجه به عناصر مختلف در این میدان عبور ترافیک از سطح امر اجتناب ناپذیری است و باید طراحی دقیقی باز شدن گره های ترافیک در آن اندیشیده شود.

وی افزود: تعیین تکلیف جداره و کف سازی و نوع تراکم و سطح اشغال میدان مطهری مساله ای بوده که باید در ۲ ماه آینده تدوین و طرح های مطالعاتی آن کامل شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بازار شمسه گفت: نبود امکانات لازم برای تردد افراد معلول و سالمندان از معضلات و دغدغه های مهم شهروندان و زائران در ارتباط با این بازار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: باید آسانسوری مجزا برای استفاده افراد سالمند و معلول و عدم اجبار برای عبور از مساحت بزرگ این بازار برای افرادی که تمایلی برای ورود به بازار ندارد، جانمایی و نصب شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالمندان سرمایه گذاران سرمایه گذاری شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P بر اساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی