Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهیدو امور ایثارگران گفت: سال گذشته کسالتی برایم پیش آمد و جراحی در ابتدای سال داشتم و درمانم تاکنون تداوم دارد، اما حالم خوب است و پزشکان هم گفتند خوب هستم اما التماس دعا دارم.

به گزارش ایران آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم روز خبرنگار اظهار داشت: یکی از مهمترین بحثها و مسائلی مطرح شده از سوی خبرنگاران درباره بیمه دی و درمان و گلزار شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: زحماتی که خبرنگاران می کشند قابل تقدیر است، خبرنگاران در همه مسائل نقش آفرین هستند و رسانه می تواند افکار جامعه را تغییر دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره رسانه‌ها گفت: نقش رسانه الگوسازی است که باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد. خبرنگارانی که با ما همکاری می کنند با ما هستند و ما هم از آنها هستیم و محرم ما هستند ما هیچ ادعایی نداریم که بنیاد شهید ایرادی ندارد اما شما باید این ایرادات را بگویید تا این ایرادات رفع شود.

وی ادامه داد: ما خودمان را مدیون شهدا می دانیم و آنچه داریم از جانبازان شهدا و آزادگان است.

وی ادامه داد: ما سالانه ۴۲۰هزار دیدار با خانواده شهدا داریم و این یک سنت حسنه است. ما مدیون شهدا هستیم و اگر در رسالتمان کوتاهی کنیم مسئول هستیم.

وی ادامه داد: کار بنیاد سنگین است و در حدود بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد هستند. ما حدود ۱۲ساعت کار می کنیم اما بازهم کارها می ماند چرا که کار در اینجا سنگین است.


 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اصحاب رسانه باید درباره ایثار اجتماعی فعالیت جدی داشته باشند و نقش آنها در این زمینه پررنگ تر باشد چون دشمنان تلاش می کنند تا این فرهنگ را از ما بگیرند.

وی درباره شایعه سازی ها نیز گفت: شایعه ها وقت مسئولان را می گیرد پس نباید این موضوعات برای نظام مشکل ایجاد کند؛  باید اخبار مفید برای جامعه منتشر شود اگرچه همه اخبار حوزه ایثار و شهادت، مفید و اثرگذار است.

شهیدی تاکید کرد:  اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش بزرگ و مهم و رسالت سنگینی به عهده دارند و حتی رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند که امروز رسانه ها در دنیا فکر، فرهنگ، رفتار و هویت فرهنگی انسان ها را  تولید می کنند و نقش رسانه ها الگوسازی و فرهنگ سازی است و باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: قلم شما درباره شهید و شهادت می نویسد و چون شهید صارمی در افغانستان به شهادت رسید این پیام را دارد که خبرنگار برای شهید و شهادت قلم می زند.


تحت پوشش بودن بیش از ۳ میلیون نفر از سوی بنیاد شهید


شهیدی ادامه داد: سالانه ۴٢٠ هزار دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران در کشور انجام می شود البته بخشی از آن در تهران با حضور رئیس جمهوری و برخی در استان همدان با حضور استاندار و امام جمعه صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: باید رسالت خود را در برابر خانواده های شهدا و ایثارگران انجام دهیم، در مقابل آنان مسئولیم و وظیفه داریم که به بهترین شیوه پاسخگوی آنها باشیم.

شهیدی با بیان اینکه بنیاد شهید بار سنگینی از خدمات را به عهده دارد، اظهار داشت: سه میلیون و ٣٠٠ هزار نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند  که هرکدام مشکلات خاص خودشان را دارند  و انتظار دارم رسانه ها با این نهاد همکاری جدی داشته باشند.


وی تصریح کرد: هنگامیکه خنده بر لبان خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشد ما هم احساس رضایت می کنیم. ما و شما یک وظیفه و هدف داریم و عامل موفقیت انقلاب طی این ۴۰ سال،  فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهیدی افزود: تحریم وزیر امور خارجه از سوی آمریکا کار درستی نیست، امروز اگر دشمن به حالت جنون رسیده است تنها بخاطر فرهنگ ایثار و شهادت بوده که ملت آن را انتخاب کرده است و ما وظیفه داریم این فرهنگ را به نسل جدید منتقل کنیم. چون نسل چهارم ما جنگ را ندیده است. این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده است.
وی ادامه داد: سینه های والدین شهدا گنجینه اصرار است و باید آنها را تبدیل به کتاب کرد چون اطلاعات زیادی از شهدا در سینه دارند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی