Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق جمع‌آوری و صورت‌حساب‌ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری با اشاره به اینکه برای ثبت اطلاعات مشترکان در سامانه، دو سرشماره در نظر گرفته شده است، افزود: در روش نخست مشترکان تمامی کشور به همراه پایتخت نشینان می‌توانند با ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند به صورت اختصاصی با ارسال شناسه قبض*۱ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات قبض خود را در قالب پیامک دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: مشترکان تهرانی می‌توانند از طریق سایت شرکت، سامانه ۱۵۲۱ و اپلیکیشین همراه تهران نیز نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند تا از ابتدای مهرماه با حذف کامل قبوض کاغذی دچار مشکل نشوند.   صبوری در پایان گفت: مشترکان پس از اجرای این طرح و در صورت نیاز به فیزیک قبوض خود می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت و درج شناسه قبض، صورت‌حساب خود را دریافت کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود