Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست خبری به‌مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار که در سالن جلسات این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، گفت: تاسیس این نهاد مقدس نقطه عطفی در تعظیم شعائر اسلامی و تبیین اندیشه‌های انقلابی در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را سیاستگذاری صحیح، برنامه‌ریزی متقن و  تبلیغات هنرمندانه برای بزرگداشت ایام‌الله و برگزاری باشکوه مناسبت‌های انقلابی دانست و تصریح کرد: سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها و رخدادهای پیش‌روی نظام، از دیگر وظایف این نهاد مولود انقلاب است ...

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اهرمی قدرتمند در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی تلاش می کند وظایف خطیر و رسالت انقلابی خود را با اتکا به خداوند متعال، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تکیه بر دانش و پشتکار نیروهای انقلابی و حمایت مردم به بهترین شکل انجام دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این نهاد تریبون فراگیر و گسترده اعلام مواضع صریح و شفاف نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیر مطالبات اسلامی و انقلابی نظام و مردم بوده و نماد وحدت و اتحاد و جلوه‌گر اقتدار ملی ایران است.

وی، رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را فراحزبی و فراجناحی دانست و بیان کرد: نقش این نهاد مولود انقلاب در تنویر افکار عمومی، ترغیب و تهییج مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف غیر قابل انکار است.

اشجری با اشاره به گستره و تنوع مخاطبان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: این نهاد انقلابی برای آحاد جامعه حرف برای گفتن دارد و در برنامه‌ریزی‌های ستادی به همه اقشار و اصناف توجه می‌کند.

وی در ادامه به رسالت پیامبرگونه و زینب‌وار خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران پرتلاش حوزه انقلاب اسلامی یاوران بی‌منت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام‌رسانی مناسبت‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در شرایط کنونی کشور به‌ویژه در عرصه مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان، تصریح کرد: هزاران شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌ای در دنیا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت آزاده ایران، تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی می‌کنند که هدف اصلی آنان دلسردی مردم از انقلاب اسلامی است لذا بیان هنرمندانه دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی توسط خبرنگاران، موجب دلگرمی و امیدواری مردم شده و ناامیدی دشمنان را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4685302

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران