Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@18:26:33 GMT

خبرنگاران ادوار ایرنا قزوین گرد هم آمدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۰۸۴۹

خبرنگاران ادوار ایرنا قزوین گرد هم آمدند

در مراسمی که به ماسبت روز خبرنگار توسط این خبرگزاری ایرنا  برگزار چند تن از خبرنگاران دوره های پیش ایرنا حضور یافته و از خاطرات کار خود در این رسانه سخن گفتند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین در این مراسم با تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران سابق و فعلی ایرنا گفت: این خبرگزاری قدیمی ترین خبرگزاری کشور و مرکز جمع آوری خبر است که در سال ۱۳۱۳ بنا به احساس ضرورت جهت جمع آوری اخبار برای رادیو تاسیس شد و از آن زمان دوره های مختلفی را طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حیدر شاه حسینی افزود: ایرنا به تدریج دفاتر نمایندگی و مراکز خود را نیز در استان های کشور تشکیل داد که در قزوین نیز ابتدا نمایندگی آن در سال ۷۳ و سپس مرکز آن در سال ۷۶ تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در این مدت خبرنگاران زیادی به ایرنا وارد شده و از ان خارج شده اند که اکثر آنها نیز هم اکنون در بخش های مختلف  دولتی و غیر دولتی فعالیت می کنند.

شاه حسینی افزود: ایرنا  رسانه خوب و مناسبی برای هر فرد علاقمند حرفه خبرنگاری است و خوشبختانه با  برخورداری از خبرنگاران متهعد و منصف خود در طی این سال ها توانسته به عنوان رسانه رسمی کشور در مسیر اطلاع رسانی گام بردارد.

وحید مقدم سلیمی رییس سابق خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین، کیانوش کاکاوند، ریحانه جواهری، معصومه فیروزی، هما رحمانی، سمیرا احمدی، مریم کشاورز مسعودیان، سمیرا احمدی، مسعود فرجی، فرید الدین ایوبی، میثم ملکی، حسین رضایی، احمد برخورداری، یوسف احمدی و  محمدرضا خاکپور از جمله خبرنگاران و کارکنان سابق خبرگزاری ایرنا بودند که طی سال های گذشته در این رسانه قلم زده اند و امروز هر کدام از آنها در بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی مشغول فعالیت هستند.

در کنار خبرنگاران ادوار ایرنا چند تن از مسئولان دولتی و شهری نیز حضور داشتند  که از میان آنها می توان به ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین، حجت الاسلام سید مهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معصومه مرادیان مدیرکل امور بازرسی استانداری، رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین، مرتضی علیخانی مدیر مرکز جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مهدیه سادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین و محمد کشاورز رییس بسیج رسانه قزوین اشاره کرد.

 همچنین خبرنگاران و سردبیران  سایر رسانه های استان شامل امیر رجبی مدیر مسئول هفته نامه پیام شهر، میترا بهرامی دبیر سرویس اجتماعی پیام شهر و مسئول پایگاه خبری خبرکده، مصطفی جعفری مدیر نمایندگی خبرگزاری ایلنا، مهناز اسماعیلی سردبیر روزنامه ولایت و دلارام عابدی کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  امیر ملاحسنی مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر حاضران در این گردهمایی بودند.

۶۰۱۲*۷۳۸۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیریت بحران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف سید عباس موسوی رییس دانشگاه طی حکمی سعید ادیب نظری را از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای مدت ۲ سال به‌عنوان «رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع» دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«احتراماً، با عنایت به تعهد، توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ به مدت دو سال به سمت «رئیس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع» دانشگاه منصوب می‌شوید. در این راستا، اهم اقدام‌ها و مواردی که در تعامل سازنده و هم‌افزا با سایر ارکان دانشگاه باید مدنظر قرار گیرد، عبارتند از:

فراهم‌کردن زمینه مشارکت گسترده همه ذینفعان دانشگاه در ترسیم تصویر و تحقق شریف آینده، از طریق طراحی و اجرای برنامه‌های مشارکت‌محور؛

استمرار فعالیت‌های گذشته دانشگاه در حوزه راهبرد و بروزآوری برنامه راهبردی دانشگاه؛

توجه ویژه به دگرگونی‌های آموزش عالی در یک دهه اخیر، به‌ویژه تحول دیجیتال؛

ترسیم آینده مطلوب ناحیه نوآوری شریف و برنامه‌ریزی برای اشتغال مؤثر دانش‌آموختگان؛

برنامه‌ریزی، ارائه راهکار و کنش‌گری فعال در اصلاح ریشه‌ای پدیده مهاجرت؛

برنامه‌ریزی مؤثر برای پیشتازی شریف در قلمرو ملی و بین‌المللی؛

برنامه‌ریزی عملیاتی برای استقلال ملموس بودجه دانشگاه از بودجه عمومی؛

بروزآوری و تصویب نمودار سازمانی دانشگاه متناسب با تحولات اقتضایی؛

ایجاد زیرساخت لازم برای داشتن نمودار سازمانی منعطف و تطبیق‌پذیر با تحولات آتی.

توفیق جنابعالی را از یگانه مبدأ تأثیر در عالم وجود خواستارم و لازم می‌دانم از زحمات برادر گرامی، جناب آقای دکتر علی ملکی، در مدتی که این مسئولیت خطیر را به عهده داشتند، صمیمانه قدردانی کنم.

سید عباس موسوی»

کد خبر 6099312

دیگر خبرها

  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • نشست تخصصی وبیناری در چابهار
  • رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین
  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود