Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاِء رضایی مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح نذر و قربانی در عید سعید قربان در سراسر استان ایلام به تعداد ۳۱ پایگاه و با حضور و مشارکت ۱۷۳ نفر از همکاران اجرا می شود.

او اظهار کرد:همچنین  طرح قربانگاه در دو منطقه(اداره منطقه دو) ایلام و چرداول  با هدف کمک به نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود:خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا نظر سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل داده شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه این اقدام با هدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود، ادامه داد: این کمک‌ها را به ‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود.

او با تأکید بر اینکه این طرح با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در دست اجرا است، بیان کرد: برای خروجی بیشتر طرح در جذب کمک‌ها و نذورات مردمی، باید از ظرفیت‌های مساجد، مراکز نیکوکاری، مشارکت کارکنان دستگاه‌های مختلف استان استفاده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مرم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می شود.

رضایی ادامه داد:سال ۹۷ مجموع دام و گوشت جمع آوری و توزیع شده بین نیازمندان به ارزش ۱۲میلیارد و هفتصد میلیون ریال بوده و پیش بینی و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برای امسال برای ۲۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

او در ادامه یاداور شد:از عموم مردم شریف استان برای مشارکت در این طرح دعوت میگردد. مردم شریف از طریق اهدای دام زنده ، اهدای گوشت قربانی ، کمک نقدی و شماره گیری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* در این امر خیر شرکت نمایند.

انتهای پیام/با

ذبح دام همزمان با عید سعید قربان در ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است