Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:16:28 GMT

الاتحاد 2- ذوب‌آهن 1؛ امیدوار با سوپرگل قاسم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۴۳۹۶

الاتحاد 2- ذوب‌آهن 1؛ امیدوار با سوپرگل قاسم

زیاد المولد با ضربه سر دروازه ذوب‌آهن را برای دومین بار باز کرد و الاتحاد را پیش انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و با کسب سه تساوی و سه پیروزی، با 12 امتیاز بالاتر از تیم‌های النصر عربستان، الزوراء عراق و الوصل امارات در صدر جدول گروه A قرار گرفت تا به‌عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در فصل 2019 شود، اما سبزقباها اکنون که در بازی رفت دور حذفی به مصاف الاتحاد عربستان، تیم دوم گروه B رفتند، به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری و برتری برابر یک تیم سعودی دیگر هستند تا امیدهایشان برای صعود به یک مرحله بالاتر را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های الاتحاد و ذوب‌آهن را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
دوشنبه: 98/05/14 ؛ ساعت 20:30
استادیوم: زعبیل دبی- امارات/ تماشاگر: ؟؟؟؟
داور: ما نینگ(چین)؛ کمک‌ها: شی ژانگ و کائو یای؛ داور چهارم: فو مینگ/ نماینده مسابقه: طلال محمدعلی(اردن)؛ ناظر داوری: اسماعیل الحافی(اردن).

 


الاتحاد عربستان
فواز القرنی
عبدالمحسن الفلاته
زیاد المولد
سعود عبدالحمید
حمدان الشمرانی
عبدالله المالکی
خالد السمیری
امیلیانو وکیو
کارلوس ویلانوئوا
لوئیز خیمنز(84- عصام المولد)
رومارینهو
سرمربی: خوزه لوئیز سیرا

 


ذوب‌آهن ایران
محمدباقر صادقی
محمد نژادمهدی
وحید محمدزاده
میلاد فخرالدینی
مسعود ابراهیم‌زاده
قاسم حدادی‌فر
حمید بوحمدان
رضا حبیب‌زاده(60- محمدرضا عباسی)
دانیال اسماعیلی‌فر
محمدزبیر نیک‌نفس(71- مهدی مهدی‌پور)
امیرارسلان مطهری(80- احسان پهلوان)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

اخطار

محمد نژادمهدی(35)، محمدزبیر نیک‌نفس(40)، میلاد فخرالدینی(50)، قاسم حدادی‌فر(84) از ذوب‌آهن

لوئیز خیمنز(81)، حمدان الشمرانی(86) از الاتحاد

شرح گل‌ها:


الاتحاد عربستان صفر- ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 7: قاسم حدادی‌فر): اولین ضربه آزادی که در این مسابقه به سود ذوب‌آهن اعلام شد را قاسم حدادی‌فر با شوت پای چپ استثنایی به کنج دروازه الاتحاد فرستاد تا نماینده ایران خیلی زود پیش بیافتد.


الاتحاد عربستان 1 - ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 10:  لوئیز خیمنز): ارسال امیلیانو وکیو از جناح راست زمین را مسعود ابراهیم‌زاده با دفع ناقص به تیرک افقی دروازه خودی زد تا توپ بعد از دو بار اصابت به تیرک، در شلوغی محوطه 6 قدم مقابل پای لوئیز خیمنز بیفتد و این بازیکن به راحتی دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

الاتحاد عربستان 2 - ذوب‌آهن ایران 1 (دقیقه 72: زیاد المولد): کرنری که فخرالدینی نصیب الاتحاد کرده بود، توسط کارلوس ویلانوئوا به مقابل دروازه ذوب‌آهن فرستاده شد که زیاد المولد با ضربه سر دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

 

 

لحظات حساس:


دقیقه 14: رومارینهو توپ ارسالی از جناح چپ زمین را نتوانست استفاده کند تا توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذوبی‌ها به بیرون برود.

دقیقه 18: ارسال خطرناک ویلانوئوا از روی ضربه آزاد به مقابل دروازه ذوب‌آهن را مهاجمان الاتحاد نتوانستند تبدیل به گل کنند تا توپ راهی اوت شود.

دقیقه 24: سماجت مطهری در گرفتن توپ از زیاد المولد نتیجه داد و با دخالت مهاجم ذوبی‌ها، توپ به اسماعیلی‌فر رسید که ارسال خوب او را حبیب‌زاده نتوانست استفاده کنند تا با تعلل این بازیکن، مدافعان الاتحاد توپ را دراختیار بگیرند.

دقیقه 29: پاس در عمق وکیو و شوت داخل محوطه رومارینهو را صادقی به راحتی دراختیار گرفت.

دقیقه 36: شوت راه دور ویلانوئوا از روی ضربه ایستگاهی با فاصله زیادی از دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 44: چرخش و شوت ناگهانی رومارینهو از پشت محوطه جریمه از روی دروازه ذوب‌آهن به اوت رفت.

 

دقیقه 61: رومارینهو در موقعیت تک به تک با صادقی قرار گرفت، اما در زدن ضربه آخر ناموفق بود و شوت پای راست او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 68: ضربه سر مهاجم الاتحاد به کنج دروازه ذوب‌آهن می‌رفت که صادقی با شیرجه بلند توپ را بیرون کشید.

 


در حاشیه:


* میلاد فخرالدینی با بخشش محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترکیب ذوب‌آهن بازگشته و در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند.
* مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان، دو بازیکن سرباز ذوب‌آهن در بازگشت به این تیم روی نیمکت برابر الاتحاد قرار گرفتند ولی دانیال اسماعیلی‌فر به‌عنوان وینگر راست برابر الاتحاد به میدان رفته است.
* محمدباقر صادقی به‌عنوان دروازه‌بان اول ذوب‌آهن انتخاب شده و یوسف بهزادی نیمکت‌نشین است.

 

ذوب آهن اصفهان الاتحاد عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

تیم فوتبال پرسپولیس از فرصتی که استقلال در اختیارش قرار داد استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس بدین ترتیب نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد؛ گویی که شاگردان اوسمار به رده دومی راضی هستند!

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 30: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

دقیقه 50: وحدت حنانوف با پاس بلند ارونوف در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه مدافع پرسپولیس توپ را در اختیار نیازمند قرار داد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده با خطا روی عبدالکریم حسن، با کارت زرد حیدری جریمه شد.

دقیقه 63: عیسی‌ آل‌کثیر پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را با دست زد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: سانتر عبدالکریم حسن روی دروازه سپاهان، قبل از اینکه به آل‌کثیر برسد، با ضربه سر یزدانی به کرنر رفت.

دقیقه 76: رضا شکاری روی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 82: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی