Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@19:08:26 GMT

کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۴۵۶۵

کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، کشف بقایای یک تمساح در دبیرستانی در ولز باعث تعجب بسیاری  شده است. این تمساح ابعادی نسبتا بزرگ دارد و پرسش این است که این تمساح از کجا پیدا شده است.

به نظر می رسد تمساح مذکور که زیر کفپوش های مدرسه پنهان شده بود سالهای سال است در این مکان جا خوش کرده است. دکتر نیل پیک مدیر دبیرستان در این خصوص می گوید: من و کارگرانی که زمین را کنده اند از دیدن این تمساح شوک زده ایم و نمی دانیم ماجرا دقیقا از چه قرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: "زمانی که سنم کمتر بود داستانی را شنیده بودم که والدین و کارکنان مدرسه  بین دو جنگ جهانی یک تمساح را زیر مدرسه دفن کرده اند. من فکر کردم این یک داستان قدیمی است و تا صبح پنجشنبه وقتی برای بررسی کار ساختمان در مدرسه رفتم توجه زیادی نکردم. اما این ماجرا حقیبت داشت و تمساح همانجا، کف سالن بود."

علت این که این تمساح زیر زمین دفن شده بود از دید بسیاری از افراد نامشخص است اما برخی مردم محلی ماجرا را ماورایی ارزیابی می کنند و می گویند این تمساح متعلق به یک جادوگر یا حتی خود یک جادوگر است. به هرحال ماجرا هر چه که هست، اکنون یک تمساح کف یک دبیرستان پیدا شده و به سوژه بسیار مهمی در شبکه های اجتماعی نیز تبدیل شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مدرسه زمین والدین جنگ جهانی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی والدین تمساح بقایا کشف تمساح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، حسین سرحدی، عضو هیأت علمی دانشگاه زابل ـ که سرپرستی دومین فصل کاوش آموزشی دانشگاه زابل در تپۀ پیرزال سیستان را به عهده داشت، گفت: گاه‌نگاری محوطه پیرزال بر اساس یافته‌­های سطحی، به دورۀ IV شهر سوخته نسبت دارد و ، جزئیات کشف بقایای معماری متعلق به دورۀ چهارم عصر مفرغ سیستان حدود دو هزار و ۵۰۰ تا دو هزار و ۳۰۰ پیش از میلاد  این معماری شامل بقایای ساختمانی یک خانه در لایۀ اول این محوطه است.

وی افزود: تپۀ پیرزال در ۶۰ کیلومتری جنوب زابل در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و در سال ۱۳۸۷ در فهرست آثار ملی ثبت شده است.
سرحدی ادامه داد: این تپه در سال ۱۴۰۲ از طرف دانشگاه زابل کاوش شده و مهم­ترین یافته‌های آن، یک سازه معماری متعلق به دورۀ چهارم عصر مفرغ سیستان حدود ۲۵۰۰ تا ۲۳۰۰ پیش از میلاد بود، که شامل بقایای ساختمانی یک خانه در لایۀ اول این محوطه است.
وی افزود: این خانه متشکل از تعدادی اتاق در حاشیۀ جنوبی یک حیاط مرکزی است.

دیگر خبرها

  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان