Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه رسیدگی به اتهامات دو کشیش و باغبان یک مرکز آموزش کودکان ناشنوا در آرژانتین از روز دوشنبه در این کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، دو کشیش به نام‌های نیکولا کورادی, ۸۳ ساله و هوراسیو کورباچو, ۵۹ ساله، به همراه آرماندو گومس، باغبان ۴۹ ساله مرکز "پروولو" در نخستین جلسه از جلسات رسیدگی به اتهاماتشان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضات دادگاه قرار است به ۴۳ پرونده، شامل خشونت جنسی، فساد و بدرفتاری با کودکان رسیدگی کنند و به شهادت ۱۳ تن از قربانیانی گوش فرا دهند که هنگام وقوع جرم، چهار تا ۱۷ سال داشته‌اند.

در صورت اثبات جرم، حکم حبس به مدت ۵۰ سال در انتظار مجرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فساد اخلاقی واتیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد