Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:08:52 GMT

نجات جان ۴ نفر در سواحل کلاچای شهرستان رودسر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۶۴۲۶

نجات جان ۴ نفر در سواحل کلاچای شهرستان رودسر

سلیمان قدمعلی پور در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ۱۲ منجی غریق در طرح سالم‌سازی دریا شهرداری کلاچای مشارکت می کنند، اظهارکرد: این افراد موفق شدند جان چهار نفر را از مرگ حتمی در دریا نجات دهند.

وی با بیان اینکه این افراد در خارج از طرح سلامت دریا اقدام به شنا کرده بودند، افزود: دو نفر از نجات یافتگان بومی و دو نفر دیگر غیر بومی و از شهرستان مشکین شهر اردبیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نجات غریق کلاچای در ادامه گفت: خوشبختانه از اول تیر ماه امسال و همزمان با آغاز اجرای طرح سلامت دریا در شهر کلاچای هیچگونه غرقی در منطقه نداشته‌ایم.  

وی با اشاره به اینکه شهر کلاچای پنج کیلومتر نوار ساحلی دارد، تصریح کرد: در طرح سلامت دریای شهرداری کلاچای ۱۲ منجی غریق زن و مرد برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان حضور دارند.

کد خبر 4685843

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی رودسر طرح سالم سازی دریا بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد خرم آباد سانحه تصادف بیرجند مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی گناوه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در روستای کری از توابع بخش دلوار عنوان داشت: عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تنگستان در روستای کری از توابع بخش دلوار در سالروز شهادت شهید محمد حسن ابراهیمی که این شهید از مفاخر فرهنگی کشور، استان و شهرستان هستند، آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به جغرافیای متفاوت شهرستان که هم بخش کوهستان، جاده، دریا ساحل دارد لازم بود پایگاه‌های امداد و نجات به صورت متنوع بر اساس تقسیم بندی منطقه‌ای در تنگستان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از خانواده کمالی برای اهدا زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کری یاد آور شد: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یکی در بخش دلوار روستای کری و دیگر بخش مرکزی در منطقه روستای سمل تا شهر آباد احداث شود.

وی افزود: در دولت سیزده تلاش شده ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در تنگستان با محوریت خدمات جمعیت هلال و احمر شهرستان ایجاد شود.

کد خبر 6099717

دیگر خبرها

  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد