Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز سه شنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت:یکی از طرح های کمیته امداد که مورد استقبال مردم نیکوکار قرار گرفته است، طرح اکرام ایتام است.

مجید مومنی بیان کرد:در سال ۹۷ بیش از ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان از سوی ۱۴ هزار و ۷۳ حامی به هزار و ۶۱۲ یتیم کمک شده است که بیش از سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و مابقی نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه طرح اکرام محسنین نیز با استقبال خوبی همراه بوده است، اضافه کرد:در این طرح، حامیان از فرزندانی حمایت می کنند که اگرچه از نعمت پدر و مادر بهره مند هستند ولی مشکلاتی مانند بیماری های صعب العلاج و کهولت سن موجب شده که هزینه های زندگی آنها بسیار افزایش یابد.

وی افزود: در طرح اکرام محسنین پنج هزار و ۷۱۲ نفر از حامیان برای حمایت از سه هزار و ۱۴۶ نفر از فرزندان تحت حمایت همکاری دارند و در سال ۹۷ بالغ بر چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقد به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

مومنی خاطرنشان کرد : سرانه کمک هر حامی به طور متوسط بیش از ۶۲ هزار تومان و سرانه دریافتی هر فرزند تحت حمایت بیش از ۱۱۳ هزار تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: خیران در سال ۹۷ برای خرید جهیزیه نو عروسان تحت حمایت بیش از ۶۸۸ میلیون تومان، برای ساخت مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و ۹۶ میلیون تومان و برای تأمین لباس نیازمندان بیش از ۴۸۵ میلیون تومان کمک کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: کمیته امداد آمادگی دارد تا کمک های مردمی را از طریق کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* دریافت و در اسرع وقت برای نیازمندان هزینه کند.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان قزوین پدر و مادر کمک های مردمی کمیته امداد مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است