Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:29:09 GMT

گلزن دوم لیگ قهرمانان در یکقدمی انتقال به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۱۷۲

گلزن دوم لیگ قهرمانان در یکقدمی انتقال به پرسپولیس

رد شدن مایگا در تست پزشکی پرسپولیس، آن‌ها را دوباره وارد چرخه طولانی خرید بازیکن کرد. فاصله زیادی هم تا شروع لیگ باقی نمانده و آن‌ها، زمان چندانی برای انتخاب یک گزینه جدید ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم تازه‌ای که به پرسپولیس نزدیک شده، علا عباس عراقی است. عباس ۲۲ ساله، سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و لیست بزرگسالان پرسپولیس را پر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور او لیست خارجی‌های پرسپولیس هم پر نمی‌شود. به همین دلیل، مشخص نیست پرسپولیسی‌ها عباس را به عنوان جانشین مایگا می‌خواهند، یا قصد خرید ۲ مهاجم خارجی همزمان را دارند.

عباس به نسبت سنش، توانسته در سال‌های اخیر عملکرد موفقی داشته باشد و یکی از استعداد‌های بزرگ فوتبال عراق است. او در تیم زیر ۱۹ سال عراق، ستاره تیم محسوب می‌شد و همراه با تیمش در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا، شرکت کرد. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی ضربات پنالتی به عربستان باختند. او سابقه بازی در تیم امید عراق را هم دارد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، همراه با تیم ملی عراق به قطر رفت. او بازی دوم عراق مقابل یمن، توانست اولین گل ملی را هم بزند.

درخشان‌ترین بخش کارنامه عباس، فصل پیش در الزورا بود. در لیگ عراق، عباس سومین گلزن برتر لیگ شد و در هر دو فصل اخیر، توانسته بیشتر از ۲۰ گل بزند. در لیگ قهرمانان هم عباس فوق العاده عمل کرد. او با ۶ گل در ۶ بازی دور گروهی، نفر دوم گلزنان لیگ قهرمانان آسیاست. نگاهی به دیگر نفرات این لیست، دستاورد او را بهتر نشان می‌دهد. آقای گل لیگ قهرمانان در حال حاضر لئوناردوی برزیلی با ۸ گل است و دو بازیکن دیگر، همراه عباس ۶ گله هستند. عمر السوما ستاره الاهلی عربستان و گراتزیانو پله، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که در شاندونگ لیونگ چین بازی می‌کند کارنامه‌ای مشابه عباس دارند ۶ گل زده‌اند. یکی از گل‌های عباس در لیگ قهرمانان، به ذوب آهن حریف ایرانی الزورا بود.

حضور در الزورا و نفت الوسط، نشان می‌دهد علا عباس قیمت چندان بالایی هم برای پرسپولیس نخواهد داشت. اگر آن‌ها بودجه خرید ۲ مهاجم خارجی را داشته باشند یا کالدرون، علا عباس را به عنوان خرید بزرگ خط حمله بپذیرد، شاید پرسپولیس فصل آینده را با یک عراقی تازه در کنار رسن آغاز کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی پرسپولیس ادغام بانک ها حسن آیت محمد جواد ظریف گچساران چرام رژیم حقوقی دریای خزر رمز ارز شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی

صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد