Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی میدل ایست آی فاش کرد عربستان پس از تیره شدن روابط ریاض و آنکارا در پی قتل خاشقجی، «طرحی راهبردی» برای سرنگونی دولت ترکیه داشته است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پایگاه اینترنتی میدل ایست آی فاش کرد عربستان سعودی طرح راهبردی برای سرنگونی دولت ترکیه داشته است.

این پایگاه اینترنتی با استناد به سند محرمانه اماراتی فاش کرد که طرح محمد بن سلمان برای مقابله با دولت اردوغان به طور کامل برنامه‌ریزی شد و عربستان بعد از اینکه بن سلمان به این نتیجه رسید که در ماجرای جمال قاشقجی (روزنامه‌نگار منتقد عربستانی) بیش از حد در برابر اردوغان صبوری کرده است، اجرای «طرح راهبردی» خود را برای مقابله با دولت ترکیه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاشقجی دهم مهر ۱۳۹۷ پس از ورود ساختمان کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه، در آنجا به قتل رسید. مقامات عربستان پس از دو هفته اظهار بی‌اطلاعی از سرنوشت او، سرانجام اعلام کردند خاشقجی در درگیری که در داخل ساختمان کنسولگری این کشور روی داده، کشته شده است. تاکنون جسد-که گفته می‌شود پس از تکه‌تکه شدن در اسید حل شده است- یا بقایای جسد خاشقجی یافت نشده است.

دادستانی کل استانبول در بیانیه‌ای اعلام کرد خاشقجی بلافاصله پس از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در این شهر، طبق نقشه قبلی خفه و کشته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بن سلمان ترکیه جمال خاشقچی ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سکانسی از سوگواری خلیل (حمیدرضا آذرنگ) و سلمان (کاظم نوربخش) در سریال نون خ ۵ ساخته سعید آفاخانی پربازدید شد.

کد خبر 847517 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد