Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:24:58 GMT

گام دوم انقلاب را با کتاب بر می‌ داریم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۷۴۲۶

گام دوم انقلاب را با کتاب بر می‌ داریم

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان  دوشنبه شب در مراسم خوانش و معرفی کتاب "زن آقا " که با حضور نویسنده کتاب در کاشمر برگزار شد افزود: با توجه به اینکه در همه عرصه‌ های خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای رشد و اعتلا نیاز به دانایی داریم، کتاب ابزار لازم در این زمینه است.

وی اظهار داشت: روحانیون و فعالان فرهنگی باید منبرها و تبلیغات را با کتاب آمیخته کنند و در ماه محرم برای افزایش بصیرت، دانایی و آگاهی، معروف محرم را ترویج کتابخوانی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در اداره کل کتابخانه‌ های خراسان رضوی و شهرستان ‎های این استان همایش ‎های خوانش کتاب در کنار نشست ‎های کتابخوان با حضور نویسنده و راوی هر کتاب برگزار می‎ شود. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود: موضوع کتاب "زن آقا" نه صرفا برای طلبه‌ها، روحانیون و خانواده‌ آنها بلکه برای تمام اقشار مختلف مفید بوده و جذابیت‎ های فراوان دارد.

وی اظهار داشت: این کتاب خاطرات یک ماه همراهی خانم "زهرا کاردانی" نویسنده کتاب با همسر طلبه خود می باشد که در یک سفر تبلیغی به رشته تحریر درآمده است.

وی گفت: توکل به خدا، صبر و مهارت تاب آوری در برابر سختی‎ ها و مشکلات و تلاش و همراهی با همسر از جمله پیام ‎های این کتاب است.

زهرا کاردانی نویسنده کتاب  "زن آقا"  نیز در این مراسم با بیان نکاتی در خصوص نگارش این کتاب گفت: از مدتها قبل نسبت به ثبت خاطرات و نوشتن داستان کوتاه اقدام کرده بودم و در اولین سفر تبلیغی که به همراه همسرم به یکی از روستاهای استان فارس رفتیم  این خاطره نویسی و ثبت تجربیات خود از این سفر یک ماهه را ادامه دادم.

وی افزود: بعد از مطالعه مطالب و خاطرات نوشته شده از این سفر توسط یکی از پیشکسوتان عرصه داستان نویسی و ثبت ادبیات شفاهی کشور نسبت به ثبت این مطالب به صورت کتاب ترغیب شدم و حاصل این روزنوشته ها و تجربیات در سفر یک ماهه تبلیغی، کتاب "زن آقا" شد.

اولین نشست خوانش کتاب در کاشمر با کتاب "زن آقا" برگزار شد.

۷۴۹۷/ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری