Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد عظیم خدایاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: سیاست کلی هر واحد دانشگاهی در دانشگاه نسل سوم برررسی مشکلات منطقه و حل مسئله و رفع آن‌ها است.

او با اشاره به اینکه رسالت و مأموریت اصلی دانشگاه آزاد ملایر بحث صنعت مبل و منبت است گفت: برای توسعه این هنر صنعت با مشارکت فعالان مبل و منبت در سرای نوآوری کار‌های پژوهشی و آموزشی در قالب مراکز رشد و نوآوری و استارت آپ‌ها و پارک‌های علم و فناوری انجام و مشکلات و نیاز‌های این حوزه در زمینه‌های مختلف حل و رفع می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: در این راستا حدود ۳۰۰ عنوان موضوعات مختلف مرتبط با حوزه مبل و منبت برای انجام تحقیقات و بررسی به دانشجویان و اساتید ارجاع می‌گردد.

خدایاری با اشاره به تأثیر بسزایی سرای نوآوری در رونق و اشتغالزایی ابراز امیدواری کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار مشهود سرای نوآوری در این صنعت خود نمایی کند.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از کارکرد‌های مدیریتی استفاده حداکثری از منابع و امکانات است گفت: دانشگاه آزاد یک مکان بلا استفاده داشت برهمین اساس با فروشگاه رفاه قراردادی در زمینه ایجاد فروشگاه بسته شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه فروشگاه در روز چهارشنبه افتتاح می‌شود، افزود: این فروشگاه بزرگترین فروشگاه رفاه منطقه است که با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با اشتغال ۳۵ نفر نیروی کارآغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/ب


سرای نوآوری مبل و منبت در دانشگاه آزاد ملایر بزودی افتتاح می‌شود  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه مبل و منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • کلنگ زنی دومین سرای دانشجویان متاهل در یاسوج
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی