Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه اول رشته تجربی در کنکور ۹۸ با بیان اینکه خارج از مدرسه در کلاس کنکور شرکت نکردم، گفت: برنامه‌ای برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ندارم.

ایزدمهر احمدی نژاد، رتبه برتر رشته تجربی در کنکور ۹۸ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در سال آخر مدرسه برنامه ریزی برای رسیدن به رتبه‌های پایین در کنکور را داشتم، اما پس از کنکور نمی‌دانستم که می‌توانم به این رتبه برسم یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی نژاد گفت: برای رسیدن به این رتبه در روز‌هایی که مدرسه نمی‌رفتم، بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت درس می‌خواندم و در روز‌های مدرسه هم حدود ۵ یا ۶ ساعت مشغول درس خواندن بودم.

رتبه اول رشته تجربی در کنکور ۹۸ درخصوص حضور در کلاس‌های کنکور گفت: تنها در کلاس‌هایی شرکت کردم که در مدرسه تشکیل می‌شد و خارج از مدرسه در کلاس کنکوری شرکت نکردم.

وی با بیان اینکه انتخاب من برای دانشگاه رشته پزشکی دانشگاه تهران است، گفت: فعلا برنامه‌ای برای مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور ندارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه های برتر کنکور 98 کنکور 98 کنکور تجربی 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حسن مدرس زاده» در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم (12 لغایت 18 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ تعداد مدارس مشکلی در شهرستان به ویژه خود شهر گرگان وجود ندارد؛ ولی به علت جانمایی نه چندان مناسب، مناطق جنوبی شهر فاقد فضای آموزشی شده به طوری که دانش آموزان این مناطق مجبور هستند برای تحصیل به مناطق داخلی شهر رفت و آمد کنند.
 
به گفته وی؛ تأمین زمین جزو ضروریات فضای آموزشی در شهر گرگان است به همین خاطر 42 میلیارد تومان با دستور استاندار برای ساخت 4 مدرسه 12 کلاسه در جنوب شهر گرگان اختصاص یافته؛ ولی با گذشت بیش از یک سال از این مصوبه تاکنون زمینی برای احداث این مدارس تأمین نشده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از 10 سال انجام شد، تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح همه معلمان استان حائز رتبه 1 لغایت 5 شدند که در این بین 134 نفر از استان رتبه استاد معلمی را کسب کردند.
 
وی افزود: از یک میلیون معلم در سطح کشور 300 هزار نفر به رتبه بندی خودشان اعتراض داشتند؛ ولی این اعتراض ها در شهرستان گرگان بسیار اندک بود.
 
مدرس زاده با اعلام اینکه 90 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان تحصیل می کنند، تصریح کرد: از این تعداد 78 هزار نفر در شهر گرگان تحصیل کرده که این امر باعث تراکم بالای کلاس های درسی دانش آموزان شده و تعداد دانش آموران کلاس ها را به 40 نفر رسانده است.
 
وی ادامه داد: تعداد بالای دانش آموزان در کلاس های درس فرصت را از معلمان گرفته و بر روند آموزش دانش آموزان تأثیر منفی دارد.
 
به گفته وی؛ استاندارد سرانه فضای آموزشی در کشور 5/2 درصد، در استان 4/6 درصد و در شهرستان گرگان 4/2 درصد است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!