Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:08:04 GMT

با معنوی‌نژاد از تیم ملی تا پیشنهادهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۹۲۴۲

با معنوی‌نژاد از تیم ملی تا پیشنهادهای اروپایی

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: هم از روسیه و لهستان و هم از تیم های داخلی پیشنهاد دارم، اما هدفم این است لژیونر بمانم.

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد معنوی‌نژاد در ۲۳ سالگی یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی والیبال به حساب می‌آید. او که در ۲ سال اخیر در ترکیب تیم ورونا در سری آ ایتالیا به میدان رفته، فراز و نشیب‌هایی را به خاطر برخی مصدومیت‌ها در یکی، ۲ سال اخیر داشته، اما همچنان یکی از گزینه‌های اصلی کولاکوویچ برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آستانه اعزام ملی‌پوشان والیبال به رقابت‌های انتخابی المپیک در سن‌پترزبورگ و رویارویی با تیم‌هایی مثل کوبا، مکزیک و روسیه با جواد معنوی‌نژاد دقایقی همکلام شدیم تا هم از وضعیت خودش در عرصه باشگاهی و هم از وضعیت تیم ملی باخبر شویم.


در ادامه مشروح صحبت‌های جواد معنوی‌نژاد با خبرنگار "ورزش‌سه" را می‌خوانید.


با بدشانسی به خواسته‌مان در شیکاگو نرسیدیم


تورنمنت لیگ ملت‌ها تقریبا ۲ ماه برای ما به طول انجامید، اما متاسفانه به آن چیزی که می خواستیم در شیکاگو با بدشانسی نرسیدیم. سپس یک هفته ای با نظر کادرفنی استراحت کردیم. حالا حدود ۲ هفته است که تمرینات خود را در تهران آغاز کردیم و امشب هم راهی روسیه خواهیم شد. خدا را شکر بعد از آن خستگی که در بدن بازیکنان وجود داشت، به تدریج به روزهای اوج خودمان برمی‌گردیم تا انشالله در روسیه بهترین نتیجه را بگیریم.


خستگی بعد از ۳ ماه طبیعی است


مسلما بعد از ۳ ماه تمرین و مسابقه خستگی در بدن بازیکنان وجود دارد و این یک اتفاق طبیعی است. انشالله در روسیه می‌توانیم به روند قبلی مان برگردیم و اوج بگیریم. در لیگ ملت‌ها ما نتایج خوبی گرفتیم و ۱۲ برد در مرحله مقدماتی داشتیم. فقط در مرحله نهایی نتوانستیم به چیزی که هدفمان بود، برسیم. امیدوارم در روسیه بتوانیم حریفان را شکست دهیم.


مصدومیتم تمام شد، الان آماده ام


مصدومیتی که من داشتم، از ناحیه مچ پا بود. البته با تلاش پزشکان و خودم دوره نقاهت خیلی کوتاه بود. نهایتا فکر می کنم ۷، ۸ روز دوره مصدومیت من طول کشید و توانستم خیلی زود به میادین برگردم. الان هم شرایطم کاملا خوب است و برای جنگیدن در روسیه آماده هستم.

 


روسیه می خواهد هر طور شده سهمیه بگیرد


روسیه الان خیلی آماده است و همانطور که دیدید قهرمان لیگ ملت ها شدند. در ضمن چند بازیکن کلیدی شان هم برای انتخابی المپیک به آنها اضافه شدند. میخایلوف و موزرسکی خودشان را برای این مسابقات آماده کردند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. این نشان می‌دهد آنها می خواهند صددرصد در همین مرحله سهمیه المپیک را بگیرند. امیدوارم ما با نمایشی خوب بتوانیم به هدفمان که همان کسب سهمیه المپیک است، برسیم.


از روسیه و لهستان پیشنهاد دارم


قراردادم با ورونا که تمام شده بود. البته اینطور نیست که برخی می گویند لیست های تیم های ایتالیایی بسته شده چون آنها می توانند تا آستانه شروع سری آ بازیکن بگیرند. فصل نقل و انتقالات به صورت کلی تمام شده، اما تا یکی، ۲ ماه دیگر تیم های ایتالیایی می توانند جذب بازیکن کنند. البته من از روسیه و لهستان هم پیشنهاد دارم. فعلا تا ۲ ماه آینده زمان دارم و عجله ای برای اینکه تیمم را انتخاب کنم، ندارم.


بعید است در لیگ ایران بازی کنم


از تیم های داخلی هم یکی، ۲ پیشنهاد به دستم رسیده است. باید پیشنهاداتم را بررسی کنم و بهترین تصمیم را بگیرم. البته هدف اصلی من این است که بتوانم در همان خارج از کشور به والیبال خودم ادامه دهم.

محمدجواد معنوی نژاد تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدجواد معنوی نژاد تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!