Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@00:46:52 GMT

پیشنهاد جذاب دربی کانتی به وین رونی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۱۵۸

به گزارش ایلنا، هنوز دو فصل دیگر از قرارداد وین رونی 33 ساله با تیم دی سی یونایتد آمریکا باقی مانده اما او با پیشنهادی جذابی مواجه شده است. باشگاه دربی کانتی که با قهرمانی در چمپیونشیپ جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده، مایل است تا کاپیتان سابق منچستریونایتد را با قراردادی به عنوان بازیکن-مربی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مالک باشگاه دربی کانتی احساس می‌کند بازگشت رونی به لیگ برتر و همکاری با این باشگاه می‌تواند انگیزه بالایی به بازیکنان این تیم بدهد. رونی تا این لحظه به پیشنهاد دربی کانتی واکنشی نشان نداده و مشخص نیست که طرفین در این باره مذاکره‌ای هم داشته‌اند یا خیر اما سران باشگاه دربی کانتی به همکاری با کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس خوش بین هستند.

دربی فصل گذشته فرانک لمپارد هم تیمی سابق رونی در تیم ملی انگلیس را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده بود، اگرچه وی بعد از آن زمان در تابستان امسال به چلسی نقل مکان کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وین رونی دربی کانتی دی سی یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی

صحبت های وین رونی در مورد داروین نونیز و تمرینات مهاجمان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • پیشنهاد ریاضت آبی برای مدیریت ابرچالش آب کشور
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب