Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی از برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مراسم اربعین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" فردا روز پنجشنبه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود، افزود: مراسم چهلمین روز خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسدی با اشاره به جزئیات این مراسم تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و مراسم برادران در مسجد حضرت امام حسین (ع) محله غریبان و مراسم خواهران نیز در مسجد ائمه در محله ائمه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهید مدافع حرم "علی آقایی" متولد سال ۱۳۶۶ در اردبیل و فارغ اتحصیل رشته مهندسی عمران بود که در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۴ برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم سوریه عازم سوریه شد و پس از رشادت‌های فراوان سرانجام در ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام نیز تیرماه پس از شناسایی بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت و طی مراسمی باشکوه با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد