Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمود صادقی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به طرح ادعا‌هایی درباره اعترافات متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای نوشت:

«باتوجه به ادعا‌های عجیبی که اخیرا درباره کاذب بودن اعترافات متهمان به ترور دانشمندان هسته‌ای مطرح شده، مسئولان ذی‌ربط باید درباره‌ی صحت و سقم این ادعا‌ها توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین در توییتی دیگر نوشت: «پس از تعطیلات مجلس، علاوه بر سؤال از وزیر اطلاعات، تقاضای تحقیق و تفحص هم خواهم کرد.»

اخیرا شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی با پخش برنامه‌ای با محتوای مصاحبه با یکی از متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای ادعا‌هایی را مطرح کرده است.


 

 

منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، محمود صادقی ، ترور دانشمندان هسته ای ، متهمان ترور دانشمندان هسته ای ، ترور ، دانشمندان هسته ای ، فراکسیون امید سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود صادقی ترور دانشمندان هسته ای ترور دانشمندان هسته ای فراکسیون امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ریحانه صادقی مسئول برگزاری دوره آزمون لیگ علمی اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره آزمون لیگ علمی پایا به صورت تیمی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این آزمون، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و ایجاد رقابت سالم بین آنها در سراسر کشور بویژه استان ما می‌باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی بعنوان میزبان و مجری این آزمون تمهیدات لازم ومکان اجرای آن را پیش بینی کرده و اجرا نمودند.

وی ادامه داد: در هفدهمین دوره آزمون لیگ علمی پایا، بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان در قالب ۱۴۰ تیم و مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول ودوم، و سه رشته علوم پایه، علوم تجری و علوم ریاضی شرکت کردند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این آزمون از بین ۴۰۰ تیم و ۲ هزار دانش آموز انتخاب شده‌اند و تیم‌های برگزیده این دوره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

کد خبر 6101197

دیگر خبرها

  • آزمون لیگ علمی پایا در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  • چرا بعضی از چهره های سیاسی کشور ، استفاده از سلاح هسته ای را مطرح می کنند؟
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف