Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:31:14 GMT

توصیه‌های فن‌دایک به گران‌ترین مدافع دنیا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۷۵۷

توصیه‌های فن‌دایک به گران‌ترین مدافع دنیا

ویرژیل فن‌دایک می‌گوید تبدیل شدن هری مگوایر به گران‌ترین مدافع دنیا فشار زیادی به او وارد خواهد کرد چرا که خود فن‌دایک تجربه در دست داشتن این رکورد را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، بازیکن جدید منچستریونایتد که دیروز رسماً به این تیم پیوست با این انتقال رکورد گران‌ترین مدافع دنیا که پیش از این در اختیار ویرژیل فن‌دایک بود را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فن‌دایک با استفاده از تجربه خود می‌گوید مگوایر باید بداند که در دست داشتن این رکورد او را تحت فشار خواهد گذاشت.

 

تا دیروز ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول عنوان گران‌ترین مدافع دنیا را در کنار نام خود می‌دید ولی بعد از انتقال 80 میلیون پوندی هری مگوایر از لسترسیتی به منچستریونایتد، دوران 20ماهه رکوردداری فن‌دایک به پایان رسید تا مدافع ملی‌پوش انگلیسی به جای او گران‌ترین مدافع دنیا لقب بگیرد.

 

 

روز شنبه در جریان اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، در مصاف با چلسی، مسلماً همه نگاه‌ها متوجه هری مگوایر خواهد بود. فن‌دایک که تجربه مشابهی دارد خطاب به مگوایر می‌گوید او باید مراقب فشار بیشتری که نسبت به بقیه بازیکنان تیمش تحمل می‌کند باشد.

 

فن‌دایک در این باره گفت:" برای مگوایر آرزوی موفقیت می‌کنم. من نمی‌توانم درباره انتقال او چیزی بگویم چون برای هر کس زمانی می‌رسد که نیاز به تغییر دارد. بازار همین است. او روی بازار تاثیری ندارد ولی من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم".

 

مدافع هلندی لیورپول در ادامه گفت:" قیمت بالای مگوایر فشار بیشتری به او تحمیل می‌کند. ولی البته اوضاع برای او بعدا هم زیاد فرق نخواهد کرد چون در باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد بازیکنان همیشه و به صورت دائمی تحت فشار هستند".

 

 

فن‌دایک در ادامه صحبتهایش خطاب به مگوایر گفت:" از بین بردن همه فشارها و انتقادها و انتظارها غیرممکن است  ولی باعث می‌شود بازیکن اهمیت کاری که انجام می‌دهد را بیشتر درک کند".

 

منچستر یونایتد هری مگوایر لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد هری مگوایر لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»