Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:54:29 GMT

خانواده شهدا عزيزترين قشر جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۰۹۹

خانواده شهدا عزيزترين قشر جامعه هستند

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خانواده شهدا مقام و مرتبه شهادت را دارند اظهار داشت: خانواده شهدا عزیزترین قشر جامعه هستند و نه تنها بنیاد بلکه همه ارگانها باید دیدار از این عزیزان را در برنامه کار خود قرار دهند و به بررسی مشکلات آنان بپردازند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت‌الاسلام مصطفی محامی در دیدار با ایثارگران شهرستان چابهار ضمن بیان فضایل شهادت، گفت: شهادت نعمت و موهبتی الهی است که نصیب بندگان برگزیده خدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خانواده شهدا مقام و مرتبه شهادت را دارند، اظهار داشت: خانواده شهدا عزیزترین قشر جامعه هستند و نه تنها بنیاد بلکه همه ارگانها باید دیدار از این عزیزان را در برنامه کار خود قرار دهند و به بررسی مشکلات آنان بپردازند.
وی ادامه داد: خانواده شهدا عزیزترین کسان خود را در راه خداوند دادند و با نثار خون فرزندان عزیزشان، نگذاشتند خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد شود و دیدار این عزیزان سعادتی الهی است که نصیبمان می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است تا بتوانیم ذره‌ای از زحمات و از خودگذشتگی این عزیزان را جبران کنیم.
عباس پالاش خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از این عزیزان باعث ایجاد روحیه مضاعف برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر می‌شود و بنیاد در ارائه خدمت بهتر به خانواده شهدا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانواده شهدا عزیزترین قشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است