Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یک تحلیلگر اطلاعاتی غربی به ساندی میرر گفت: اراده‌ای قوی در بیرون برای ایجاد یک ۱۱ سپتامبر دیگر وجود دارد، بنابراین کابوس اسامه بن لادن (رهبر پیشین القاعده) هنوز تمام نشده است، گرچه ممکن است تنها وارث تروریست بالقوه موسس القاعده کشته شده باشد.

براساس گزارش‌ها، حمزه بن لادن (پسر رهبر پیشن القاعده) در عملیات محرمانه دولت و آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کشته شدن حمزه بن لادن، تحلیلگران نسبت به احتمال وقوع یک حمله تروریستی به بزرگی یازده سپتامبر هشدار می‌دهند.

این مقام اطلاعاتی غربی می‌گوید: حمزه به لحاظ عملیاتی بی‌تجربه بود اما به عنوان فرزند یکی از مشهورترین مغز متفکرهای تروریستی جهان، جذاب بود. اسامه بن لادن ارزش واقعی فرزندش را می‌دانست و امیدوار بود که او روزی چالش رهبری القاعده را بر عهده بگیرد ولی غرب نمی‌توانست به او اجازه دهد تا برای یک القاعده جدید و خطرناک‌تر نیرو جذب کند.

حمزه بن لادن در زمانی که پدرش توطئه یازدهم سپتامبر را برنامه‌ریزی می‌کرد، حضور داشت. حدود ۳۰۰۰ تن در جریان حملات هواپیماربایی و اصابت آنها به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک و پنتاگون در واشنگتن کشته شدند.

اسامه بن لادن و فرزندش حین فرار به پاکستان در زمان حمله آمریکا به افغانستان در کنار یکدیگر بودند. در همین حال سازمان ملل متحد هشدار می‌دهد، ارتشی متشکل از ۳۰ هزار شبه‌نظامی داعشی احتمالا هنوز زنده هستند و به دنبال فروپاشی "خلافت" در عراق و سوریه در تلاش برای انتقام هستند.

در این گزارش آمده است: چشم‌اندازهای آتی آنها برای مدت زمانی در آینده مایه نگرانی بین‌المللی خواهد بود. برخی ممکن است به القاعده یا دیگر گروه‌های تروریستی که ظهور می‌کنند، ملحق شوند. برخی رهبر یا رادیکالی خواهند شد.

(عکس: حمزه بن لادن، پسر رهبر پیشین القاعده)

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ۱۱ سپتامبر حملات تروریستی بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید